snow wolf barret m99 fps verlies en als hij gespannen is na een paar seconden extra fps verlies.

chris93

Well-Known Member
26 jun 2016
604
182
Trophies
11
Hoi hoi

Ik ben geruime tijd bezig met project Barret m99.
Ik Wilde van een beginners poep replica een range beest maken en dit Dan dus als projectje gaan posten.

Nu is er al series aardig wat aangedaan. Cylinder bolt nozzle veer vervangen met seers en nu kakt hij dus in met zn fps van 490 naar 450 en als hij ondet druk staat levert hij dan opeens 420 fps heb gekeken naar evt lekken maar kan dus helemaal niks vinden. Kan het gebeuren dat een veer van een sniper na een paar keer al klaar is?

De internals van dit ding zijn voor het grootste gedeelte gemaakt van echt vuurwapen staal omdat ik ook wil dat hij dus ook echt de druk aankan.

Wat denken jullie en kunnen jullie me denkje helpen?
 
Toen hij van 450 naar 420 zakte. Ging bij het volgende shot de fps weer omhoog? Dan zou het niet aan de veer liggen, maar aan je airseal.
Als je hem een tijdje gespannen laat dan kan de lucht ontsnappen.
Doe eens een dry-fire met je vinger op de uitgang. Als de bolt toch vooruit gaat heb je een lek.
 
Uhh, daar heb je een punt Sander. Was nog niet helemaal wakker
 
Jup denk ook een slechte kwaliteit veer, FPS verliezen terwijl hij gespannen staat komt wel voor als je hem weken gespannen laat staan, zoals bij AEG's wel eens gebeurd als mensen het niet door hebben. Mogelijk dat deze veer zo slecht is dat hij onder spanning heel snel als zijn kracht verliest. BTW misschien handig om iets meer info te geven over wat er precies aan upgrade onderdelen in zit en zeker de veer is handig?

Also hoe kom je hier op:

De internals van dit ding zijn voor het grootste gedeelte gemaakt van echt vuurwapen staal omdat ik ook wil dat hij dus ook echt de druk aankan.
 
Hoi jongens

Letterlijk zoals ik het zeg de genoemde onderdelen zijn gedraaid/met de hand gemaakt uit vuurwapen staal wat in echte heckler en koch vuurwapens zit door ton verdoes hemzelf:)

Het is nu alleen een lead zoeken voor de laatste problemen en dan kan ik die weer doorbespreken van hoe of wat zodat hij ook bij de projecten kan komen als hij helemaal goed is:)

Best wel nice toch die internals
 
"Vuurwapen staal" bestaat volgens mij niet... 't is toch gewoon "metaal" of "ijzer" of "titanium". Zoiets wordt niet opeens speciaal als het voor een wapen wordt gebruikt, tenzij het een legering betreft lijkt me. Dan nog is het een legering metalen.

Ben benieuwd hoe je de Barret vindt in het veld, heb 'm gezien en hij's groter dan mijn SVD... niet normaal dat ding! :D
 
@Stey heb effe gekeken is voornamelijk titanium met staal waarvan deze onderdelen gemaakt zijn.

Heb hem in het veld gehad en ze rennen plotseling naar bosjes en dergelijke snap niet hoe het komt :p en zn range is verbluffend goed.(toen hij het goed deed)

@Rebelattack die zit er idd ook in de veer is overigens vergelijkbaar met een afgezwakte m190.

Ben meestal te vinden op rsl:)
 
Het voordeel van een titanium-staal-legering is dat het gewicht bespaart, echter denk ik niet dat je voordelen gaat merken wat betreft het aankunnen van de druk. Hij is echter wel lichter, dus je zou er langer mee rond kunnen huppelen op het veld, en makkelijker op target houden wanneer je niet ligt.

Hoe goed is verbluffend goed? Hebben we het over accuraat 70m? 80m? 90? 100?
Ben erg benieuwd want ik vind sniper-replica's zelf erg interessant.
 
jongens niet om een necro post te creeren ofzo maar hij heeft nu een ander onderkomen en soms moet je heel eerlijk zijn en gewoon eerlijk toegeven dat het een mislukt project is. Jullie info is zeker op prijsgesteld en heeft me zeker de juiste kant opgestuurd. Nu dan wel weer een beetje leuk nieuws custom krytac trident mk2 dmr komt eraan in de review sectie als wel een re review voor de crb :)

Stay tuned