specna arma SA-C12

Gdenhaag

Member
26 mrt 2019
5
0
Trophies
1
Hallo allemaal,

Ik heb sinds 2 dagen me eerste replica in huis de specna arms SA-C12 nou is het probleem dat me bb’s blijven hangen en dus bijna tot niet schiet.
Ik had al de tip gekregen om me hop-up helemaal open te draaien dit helpt wel iets maar alsnog niet perfect wat zou t probleem kunnen zijn?
Zelf durf ik m niet open te halen omdat ik van de onderdelen binnen in nog niet heel veel af weet.
Dus als iemand tips heeft zijn ze welkom of als iemand uit de buurt van Denhaag me kan helpen zal ik dat heel fijn vinden.
Alvast bedankt !

Groetjessss

Iets meer info zou wel helpen, zoals vallen er bbs uit wanneer je het magazijn lost haalt? In welk opzicht schiet het niet, onregelmatig, totaal niet, alleen als je het magazijn op een bepaalde manier drukt?

Iets meer info zou wel helpen, zoals vallen er bbs uit wanneer je het magazijn lost haalt? In welk opzicht schiet het niet, onregelmatig, totaal niet, alleen als je het magazijn op een bepaalde manier drukt?
waneer ik het magazijn er uit haal vallen er 3 a 4 bb’s uit ( deze zijn dan ook heel vet lijkt wel vaseline wat er op zit ) ook blijft er vaak een bb in de hopup zitten , hij schiet wel alleen bijna tot geen bb’s na een paar bb’s te hebben afgeschoten komt er niks meer uit maar ik kan wel gewoon de trekker blijven overhalen.
Foto : het met een pijltje aangegeven stukje daar blijft een bb in hangen

Bijlagen

• 38A0250E-6DE2-402A-907E-C83629F7D634.jpeg
    38A0250E-6DE2-402A-907E-C83629F7D634.jpeg
    178,1 KB · Weergaven: 182
Is geen vaseline, dat is vet. Denk dat een keer goed schoon maken een goede optie is, zou de simpelste oplossing zijn, anders kan het wat complexer worden klinkt iig alsof ze niet goed voorbij de bucking lips feeden gezien er wel bbs uit het magazijn komen.