Specna Arms C05 Buffertube

6 jan 2018
9
1
Trophies
2
Hallo mede-airsofters,

De Specna Arms C05 is in mijn ogen een zeer geschikte beginners replica, maar een nadeel aan de replica is is dat de buffer tube gemaakt is van kunststof (of nylon fiber). Is er manier om deze te vervangen naar een metalen versie die ergens te koop is? Want de castle nut is 1 geheel met de buffertube.

Alvast bedankt!
 
Als het de zelfde manier van vast zetten is als bij andere replica's dan kan je er prima een E&C (OEM van specna) erop zetten, maar zou je even moeten vergeleken hoe ze ie eruitziet zonder buffertube met andere specna's.
 
Als het de zelfde manier van vast zetten is als bij andere replica's dan kan je er prima een E&C (OEM van specna) erop zetten, maar zou je even moeten vergeleken hoe ze ie eruitziet zonder buffertube met andere specna's.
sorry voor het super late antwoordt maar dat is het probleem nu net denk ik aangezien de buffertube eigenlijk vast gemaakt is met eenschroef ipv met die standaard buffertube ring(kan nu even niet op de naam komen). ik dacht aan het vervangen van de upper/lower receiver maar dan zit je in conflict met dat SAEC systeem voor het snel veranderen van de veer dus dat is ook weer lastig
 
Als hij met een schroef is vast gemaakt dan is dat net zo als bij de standaard AEG's. Het makkelijkste is waarschijnlijk gunfire een mailtje sturen met je vraag.