Specna Arms Mid-Caps blijven niet zitten in SA replica.

6 jan 2018
9
1
Trophies
2
Hallo mede-airsofters,

laatst heb ik mijn eerste AEG gekocht, dit zijnde de Specna Arms SA-C05.
Hierbij heb ik meteen ook 2 extra Specna Arms Mid-Caps gekocht.
Wil ik deze gebruiken vallen ze er gewoon weer terug uit.
Ik moet eerst een keer naar rechtsduwen op het magazijn om de mag catch in zijn plaats te locken.
Als ik dan er tegen stoot of een verkeerde beweging maak ligt het magazijn 3 meter verder. Dit gebeurt ook bij de standaard High-Cap van een G&G CM Raider(M4). Bij de standaard High-Cap die erbij geleverd werd heb ik dit probleem dan weer niet. Iemand enige suggesties of oplossingen?

Jullie zijn ten zeerste bedankt!

hooi maarten
wat je kan doen is je mags tapen met ducktape bijvoorbeeld
wat een betere oplossing is is wat zacht klitte band op je mags doen.
dan zit het allemaal net effe wat lekkerder.
er zullen vast meerdere dingen zijn maar dit komt nu effe bij me te boven
succes

• Leuk
Waarderingen: Maarten Brichart
@chris93 dat is meer van toepassing als het magazijn te los zit en niet/slecht feed, lijkt er meer op dat de mag catch te hoog zit en is te verhelpen door er een heel klein beetje af te vijlen.

• Leuk
Ola!

Ik had ook gedonder met mijn Specna H05, maar dan met Ares Midcaps. Om een of andere reden was de offset van de hop-up tov de gearbox niet helemaal lekker, ga niet 'rammen' (zoals ik gedaan heb...en dus een flinke braam in mn bb-clip gebeukt..met alle gevolgen van dien). Dus het kan ook zoiets zijn. Ik heb de hopup iets naar voren gezet dmw een o-ringetje tussen GB en hopup. Flawless click and feed. Nou moet ik ook zeggen dat de mag-catch een beetje dodgy lijkt zo out of the box. Zit die van jou ook met een mini-torx vast op zn pookje?

• Leuk
@Benjah Zal dit zeker eens testen. heb de tijd nog niet gevonden om de replica open te gooien maar zal dit zeker binnenkort nakijken bedankt voor de hulp alvast!

Ik heb volgens mij op reddit of fb gelezen ergens dat de core series een beetje raar is met magazijnen en dat hij idd specna brand mags niet pakt, beetje raar natuurlijk.
Inderdaad een beetje raar maar G&G pakt ook niet bij mijn replica dus weet niet wat er aan de hand is

Ola!

Ik had ook gedonder met mijn Specna H05, maar dan met Ares Midcaps. Om een of andere reden was de offset van de hop-up tov de gearbox niet helemaal lekker, ga niet 'rammen' (zoals ik gedaan heb...en dus een flinke braam in mn bb-clip gebeukt..met alle gevolgen van dien). Dus het kan ook zoiets zijn. Ik heb de hopup iets naar voren gezet dmw een o-ringetje tussen GB en hopup. Flawless click and feed. Nou moet ik ook zeggen dat de mag-catch een beetje dodgy lijkt zo out of the box. Zit die van jou ook met een mini-torx vast op zn pookje?
Hier ben ik weer een tijdje later. Ik heb volgens mij dit probleem ook. Ik heb de oplossing eerder beschreven van het afveilen geprobeerd en nu klikken ze er wel in. Al heb ik nog altijd het probleem van de misfeeding en dit komt denk ik ook door men hop up. Want als ik mijn mag naar voor duw dan feed hij wel flawless.

• Leuk
Waarderingen: Jan
Komt door de mag, sluit niet goed aan op de hop up omdat hij niet goed zit. Oplossing is wat velcro tape in de magwell te plakken aan de kant van de trigger zodat de mags naar voren worden geduwd.

• Leuk
Waarderingen: Jan