Specna arms sa-a01 trigger probleem

BlackMagic

New Member
22 sep 2015
1
0
Trophies
1
Hallo allemaal,

Ik heb een Specna Arms A01 sinds een halfjaartje. Ik heb de replica een paar keer gedeeltelijk uit elkaar gehaald, alleen nooit de gearbox uit elkaar gehad. De replica heeft het altijd prima gedaan, maar sinds een tijdje wilt de trekker niet returnen na een schot in semi mode. Ik moet handmatig de trekker weer terug schuiven om het volgende schot te lossen. In auto mode doet de replica het prima. Als de batterij niet in de replica zit gaat de trekker in semi mode ook gewoon terug. Het is puur en alleen als er een batterij in de replica zit en deze op semi staat.

Zijn er technische mensen op t forum die mij de juiste richting uit kunnen helpen voor het oplossen van dit probleem? Ik ben pas sinds +/- 7 maanden airsofter en weet wel iets van de technische kant, maar ik kan zeker niet alle onderdelen van een gearbox benoemen ;)

Bij voorbaat dank!
 
Even kijken of je trekker veertje nog goed Is. Hoorde bij RTT, dat dit een bekende issue Is.
 
Ik heb m open gehad, veertje was iig niet gebroken of verbogen. Als er iets mis is met t veertje zou t ook een probleem moeten zijn als de batterij niet in de replica zit toch?
 
Dan zou ik naar de selector plate kijken, want anders weet ik het ook niet :O