Specna arms SA-A19 upgrade

30 jul 2017
5
4
Trophies
2
Beste forumvrienden,

Ik heb afgelopen weekend een erge leuk dagen gehad met airsoften. Nou heb ik gemerkt dat mijn replica niet helemaal is zoals ik hem wil hebben qua preformance. kunnen jullie mij advies geven welke upgrades ik het beste kan halen en inzetten voor mijn replica?

Specs:
Gemaakt van :
Metaal + kunststof + staal
Naam :
Replika karabinka SA-A19
Snelheid [FPS] :
qmark2.gif

~ 430 / ~ 310 FPS
Voortstuwing / Aangedreven door :
elektrisch
Versnellingsbak Versie :
qmark2.gif

Aangepast v2 versnellingsbak
Lengte [mm] :
qmark2.gif

800-890
Binnenlengte [mm] :
350
Gewicht [g] :
qmark2.gif

2700
Batterij Capaciteit [mAh] :
qmark2.gif

1100
Inclusief batterij :
qmark2.gif

Ni-MH
Hop-Up :
qmark2.gif

Ja, instelbaar
Terugslag :
qmark2.gif

Nee
Batterijspanning [V] :
9,6
Quick Spring Change System :
TAK

Alvast super bedankt voor het advies!!

Vriendelijke groet,

Rick
 
Naast dat er al goede adviezen zijn gegeven door Peter, mij en Vladimir, is er natuurlijk alsnog de vraag aan jou, wat wil je verbeteren? Je kan wel luk raak upgrades erin gooien maar hoe je dit wil doen is ook afhankelijk van wat de user zelf wil. Er zijn natuurlijk altijd no brainers zoals flat hop, air seal verbeteren, shimmen, AOE corrigeren en een mosfet.
 
Naast dat er al goede adviezen zijn gegeven door Peter, mij en Vladimir, is er natuurlijk alsnog de vraag aan jou, wat wil je verbeteren? Je kan wel luk raak upgrades erin gooien maar hoe je dit wil doen is ook afhankelijk van wat de user zelf wil. Er zijn natuurlijk altijd no brainers zoals flat hop, air seal verbeteren, shimmen, AOE corrigeren en een mosfet.


Heb gemerkt dat de range van mijn replica niet echt bijsterend ver komt. ik snap heel goed dat het geen sniper is XD maar zou het wel fijn als die iets verder kwam dan dat die nu doet. ik las bij de specs die vladimir anagaf bij robbert in zijn topic dat het wel een stukken beter zal gaan. Zal dus ook maar eens kijken daarnaar :)
 
Ik blijf erbij dat een H-nub outdated is en er ondertussen veel betere opties zijn voor niet veel meer kosten, als in Flat hop.