Specna Arms vs Krytac

Baasje

Member
26 okt 2020
5
0
Trophies
1
Hoi, ik heb wat advies nodig. Na enorm veel zoekwerk en reviews te hebben gelezen twijfel ik eigenlijk tussen 2 verschillende replica's.

Enerzijds de Krytac trident mk2 SPR vanwege zijn ootb prestaties. De prijs is er wel naar.

Anderzijds de Specna Arms en dan vermoedelijk een van de nieuwe edge varianten. Het liefst een model vergelijkbaar met de SPR qua lengte. Of er moet iemand wat anders aanraden. Wat ik heb begrepen zijn de internals in de specna's in grote lijnen hetzelfde. De prijs van deze replica is een heel stuk lager maar ik zou dan wel zo snel mogelijk wat upgrades willen doen die de range vergroten. Bovenal ben ik op zoek naar een metalen m4 platform met de grootste range/accuracy.

Even voor de context; ik ben volledig nieuw binnen airsoft en dit wordt mijn eerste replica. Van upgraden heb ik, buiten de 1001 termen die ik heb gelezen, geen kaas gegeten. Op termijn wil ik dat wel gaan leren maar of daar in mijn eerste replica mee beginnen zinvol is weet ik niet.

Benieuwd naar jullie adviezen!

Een barrel en een bucking vervangen moet voor iedereen wel te doen zijn, dus range upgrades zijn prima te doen! Gewoon youtube er bij pakken.

Een barrel en een bucking vervangen moet voor iedereen wel te doen zijn, dus range upgrades zijn prima te doen! Gewoon youtube er bij pakken.

Thanks, is het zo dat in potentie de krytac nog weer meer range kan halen met dezelfde upgrades? Of schiet de specna de krytac er uit als je hetzelfde bedrag er tegenaan gooit?

Thanks, is het zo dat in potentie de krytac nog weer meer range kan halen met dezelfde upgrades? Of schiet de specna de krytac er uit als je hetzelfde bedrag er tegenaan gooit?
Ja, als je het prijsverschil tussen beide in upgrades gooit schiet de specna een stuk beter als de krytac.

Een Prometheus 6.03 barrel met Prometheus purple bucking doet het altijd goed.
Laat dit bij een winkel doen (ik raadt com-bat altijd aan) en installeren het ook waarschijnlijk met jouw bij zijn. Kan je ook gelijk zien hoe het gedaan wordt

• Leuk
Waarderingen: Baasje
Specna Arms kopen sowieso. Krytac heeft proprietary parts en dat maakt upgraden lastiger. Als je verder vragen over Specna's hebt dan moet je me maar ff een berichtje sturen :D

Upgrade parts zijn beter dan de stock parts van beide, als je beide tot de max zou willen upgraden, zou je in beide precies dezelfde onderdelen hebben aan het einde. Ze schieten dan dus ook naar verwachting even goed.
Verschil is dan nog vooral dat je bij de ene optie meer hebt betaald voor onderdelen die je er toch uit hebt gesloopt haha. In pricipe had je dan ook met een lege body kunnen beginnen natuurlijk.

Maar mocht je maar een aantal onderdelen willen aanpassen, is voor beide opties wel wat te zeggen.