Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Gewoon de mags van Specna zelf =P
Ik gebruik lowcaps en die doen het prima. Voor 5 metalen mags betaal je dacht ik 27 euro op gunfire.
Ze zitten goed strak en komen er makkelijk uit. Ik heb er eentje die wat te strak zit en er niet meteen uit komt vallen als je de magrelease indrukt.
Met feeden heb ik geen probleem zonder de veer in te vetten.
Zelf gebruik ik de metalen Specna Arms Midcaps. Ik heb er wat problemen mee maar ik ben een meneertje ongeluk. Als er iets mijn kant op komt is het waarschijnlijk een foutief iets Ik hoor namelijk verder niemand echt klagen over de midcaps en voor het geld is het prima te doen. Ook heb ik de midcaps nu waarschijnlijk gewoon 100% werkend alleen moet ik het afwachten tot de skirm van aanstaande maandag. @Milan heeft hetzelfde probleem met zijn midcaps maar het is dus makkelijk te verhelpen door middel van de follower door kaarsvet te halen (Tip credits naar @Eviltwin-NL). Let dus niet op mijn ietwat negatieve ervaring maar stel je koopt ze en hebt feed problemen weet je dat het dus waarschijnlijk simpel op te lossen is.
Top dankjewel,
Ik wil zelf de sa-b02 halen, alleen zit er iets van een zilveren plaat aan de aan de onderkant an de binnenkant van de handguard, hebben jullie enig idee wad dat is?
Top dankjewel,
Ik wil zelf de sa-b02 halen, alleen zit er iets van een zilveren plaat aan de aan de onderkant an de binnenkant van de handguard, hebben jullie enig idee wad dat is?
Sier, weet niet of je hem weg kan halen maar volgens mij heeft het geen nut kan wel zijn dat het structureel ervoor zorgt dat het beter is, maar dat weet ik niet.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.