Specna arms

Zal een standaard buffertube zijn dus wss kun je er gewoon een sling plate tussen douwen. Voor de rest zit er op de rail en stock een haak voor de sling.

Zal een standaard buffertube zijn dus wss kun je er gewoon een sling plate tussen douwen. Voor de rest zit er op de rail en stock een haak voor de sling.
Klop op de stock zit Indd een haak de sling plate die ik heb voor een m4 past niet ‍♂️dan past me stock niet meer

Maatje van me heeft hier poosje terug ook mee lopen klooien. Blijkt dat het niet allemaal niet goed past.

Heb toen een slingplate van merk APS gekocht voor paar euro en deze beetje moeten vijlen tot deze goed past. Werkt allemaal prima ;)
Heb zo geen link voor je maar gekocht bij grazianni in duitsland.

Ik heb destijds voor mijn SA B02 en later mijn VFC HK416D GBBr een hele zooi sling plates besteld, die een beetje (op het oog) de juiste afmeting en vorm hadden (voor een paar Euri) in China en daar zaten er altijd een aantal tussen die pasten.

Maatje van me heeft hier poosje terug ook mee lopen klooien. Blijkt dat het niet allemaal niet goed past.

Heb toen een slingplate van merk APS gekocht voor paar euro en deze beetje moeten vijlen tot deze goed past. Werkt allemaal prima ;)
Heb zo geen link voor je maar gekocht bij grazianni in duitsland.

Dit kan ik bevestigen.

Heb zelf ook een SA-H02 en heb deze slingplate gekocht: https://unit13shop.eu/nl/replica-ac...-receiver-end-plate-versie-b/a-13025-20000077

Beetje vijlen en voilá, past precies!