Spring power

Aiimbot

Member
24 apr 2019
19
2
Trophies
2
Hello,

Ik ben in het bezit van een classic army mk12 met een v2.5 of extended gearbox.
Deze replica heeft de vorige eigenaar laten upgraden bij combat en zij hebben de fps zo dicht mogelijk bij de 1.7 joule proberen te brengen.

Sinds ik de replica in bezit heb ben ik bezig geweest met de airseal en heb ik 2 rubberen ringetjes om de loop gedaan zodat de hopup unit stevig tegen de gearbox word gedrukt ipv het kleine veertje.
Dit heeft er helaas voor gezorgd dat de joule waardes omhoog schoten van 1.4 joule (1.68 met hop open) naar 1.88 met hop aangedraaid.

Mijn vraag is dus welke veer kan ik het best kopen zonder teveel verschillende te moeten kopen waar ik uiteindelijk niks mee doe ;D
De vraag is ook ontstaan omdat ik een verlengde cylinder heb met een 509mm barrel en ik weet niet of dat effect heeft op de joule output
Ik hoor graag,
Ciao
 
Ik lees even mee. Mijn replica schiet iets te hard en ik heb deze veer bij op een skirmlocatie gekocht: M95 ST / IN 0105. Daarmee schiet mijn replica 1.41 joule met 0,30.

Ben benieuwd of een guarder SP90 of Prometheus M90 de juiste waardes gaan geven.
 
het is heel moeilijk om de kracht van een veer te weten voordat je die in handen hebt. Veerkracht verschilt per veer, per fabrikant, per batch. Dat maakt het heel erg moeilijk om een consistente veer te kopen. Het beste is daarom om een van drie dingen te doen:
1: altijd van dezelfde fabrikant te kopen
2: een verentester maken of kopen.
3: van een winkel te kopen die elke batch veren zelf doormeet, zoals ak2m4.com
 
  • Leuk
Waarderingen: Martijn_kl