SSG 24 sniper

ThéDutchman

New Member
14 okt 2019
4
0
Trophies
1
Hey Airsofters,

Ik heb een vraag, Ik zit er aan te denken om de SSG 24 te kopen.

nu speel ik vaak op een veld waar een max geld voor snipers op 407 FPS op 0,30g BB

maar de enige info over de SSG 24 die ik kan vinden is dat die 490 FPS op 0,20 BB schiet.

heeft iemand een manier om te berekenen hoeveel FPS de SSG 24 schiet met 0,30g BB?

of heeft iemand deze sniper die me daar mee over kan vertellen?

thanks!!
 
kan ik wil ik...standaard veer na aankoop hele grote kans dat je te hard knalt.
Snelste oplossing is m130 veer erin en als je wil tweaken met vulringen combi tot de gewenste waarde. Ik haal nu 2.15 joule en laat het daarbij ivm verschillende chrono meters enzenz
Veer knippen kan maar is minder makkelijk dan ringen. (vind ik dan want ik heb beide gedaan bij mijn ssg).
407 fps met 0.30 is tevens de max aan joule als je zou omreken alleen zit je dan heeeelll dicht op de grens van het niet toelaatbare..

Af te raden is meten met fps bij de ssg maar echt op joule..ik kom met .40 bb ook niet boven de max joule waarde uit zoals de ssg nu afgesteld is.

En bereid je voor op de standaard ssg afzeik club wereldwijd. Deze replica is erg in trek bij lui die er van alles van vinden en zelfs kunnen oordelen over de gebruiker.;):(:):):):).
 
Laatst bewerkt:
kan ik wil ik...standaard veer na aankoop hele grote kans dat je te hard knalt.
Snelste oplossing is m130 veer erin en als je wil tweaken met vulringen combi tot de gewenste waarde. Ik haal nu 2.15 joule en laat het daarbij ivm verschillende chrono meters enzenz
Veer knippen kan maar is minder makkelijk dan ringen. (vind ik dan want ik heb beide gedaan bij mijn ssg).
407 fps met 0.30 is tevens de max aan joule als je zou omreken alleen zit je dan heeeelll dicht op de grens van het niet toelaatbare..

Af te raden is meten met fps bij de ssg maar echt op joule..ik kom met .40 bb ook niet boven de max joule waarde uit zoals de ssg nu afgesteld is.

En bereid je voor op de standaard ssg afzeik club wereldwijd. Deze replica is erg in trek bij lui die er van alles van vinden en zelfs kunnen oordelen over de gebruiker.;):(:):):):).


thanks voor de reactie,

Dus in principe alleen een M130 veer er in en klaar?

''En bereid je voor op de standaard ssg afzeik club wereldwijd. Deze replica is erg in trek bij lui die er van alles van vinden en zelfs kunnen oordelen over de gebruiker'' Ik heb er nu al zin in hahah
 
mijn m130 was voor mij te zwak...heb spacer setje van novritsch gebruikt.

Je zal moeten zien waar je uitkomt met de standaard en m130. Ik weet 1 ssg die weg komt met een m140 en juiste joule. meten is weten en gebruik goeie bb voor de meting...sucses
 
mijn m130 was voor mij te zwak...heb spacer setje van novritsch gebruikt.

Je zal moeten zien waar je uitkomt met de standaard en m130. Ik weet 1 ssg die weg komt met een m140 en juiste joule. meten is weten en gebruik goeie bb voor de meting...sucses


Dankje voor de hulp!