SSG24

Devlaminckx

New Member
15 apr 2019
4
0
Trophies
1
Hallo iedereen,

Ik heb een SSG24 en zou deze graag nog wat beter maken. Hij is out of the box niet slecht, heb er al wat plezier mee gehad in de 6 skirms waar ik hem gebruikt heb.

Ik heb momenteel de lange en short barrel opties voor deze (dus kan kiezen welke van de twee ik erop zet voor een skirm)

Ik hoor links en rechts dat de meeste mensen aanraden om de barrel en bucking te vervangen. Ik zou graag willen weten welke barrel en bucking jullie zouden aanraden.

En zijn er nog andere mods die jullie al dan niet zouden aanbrengen? Ik vind dat de SSG24 redelijk luid is, zelf met de geluidsdemper erop. Ik hoor altijd een heel luide twang van de veer, heb er zelf al aan gedacht om een soort isolatie in de lege holtes van de body te steken om dit geluid een beetje te verminderen. Wat is jullie gedacht hierover? Hoe maak ik van deze brulaap een fluistered muisje?

Mvg,
Devlaminckx

Laat 1 ding even duidelijk zijn: de SSG is gewoon een vrij luide replica. Wat schuim in holtes steken helpt altijd wel een beetje, maar echt een fluisterend muisje gaat hij gewoon nooit worden.

Als ik jou was zou ik nog even wachten met barrel en bucking upgraden. Laatst was Nov bezig met allemaal verschillende barrels testen in een SSG dus mogelijk gaat hij een betere barrel uitbrengen. Een betere bucking roepen SSG eigenaren al jaren dus misschien gaat hij die wel samen uitbrengen met de barrel.

Dank je voor de reacties,
Als ik op Novritsch moet wachten om een nieuwe barrel of bucking uit te brengen... ben ik al met pensioen denk ik... :)

Nou qua precision barrel of bucking. Welke zouden jullie aanraden om te gebruiken. Op dat vlak zelf heb ik niet genoeg ervaring.

Maple leaf concave bucking icm nub
Barrel hangt af van je budget, Edgi als je een hoog budget hebt, action army voor een laag budget, prommy of mapleleaf crazy jet bij een gemiddelt budget

• Leuk
Waarderingen: Devlaminckx
Ik geloof niet dat novritsch een betere barrel gaat uitbrengen dan de merken die al op de markt zijn voor een betere prijs.

Ik zeg ook niet een betere barrel maar wel een goeie barrel icm met een R-hop, tenminste dat is mijn gedachte. Bijna al zijn spullen zijn toch al spullen van een ander merk met zijn naam erop. Die R-hops geven goeie resultaten en er is ook wel een beetje een hype (om een terechte reden) gaande rond die R-hops. Als hij met een nieuwe barrel + R-hop patch + 100% sealing bucking + nub komt kan hij op 4 onderdelen geld verdienen. Hij heeft altijd geroepen dat hij van de SSG niet een losse replica wil maken maar echt een platform, en een logische stap zou zijn als je de SSG binnenkort nog beter kan maken.

Ik zeg ook niet een betere barrel maar wel een goeie barrel icm met een R-hop, tenminste dat is mijn gedachte. Bijna al zijn spullen zijn toch al spullen van een ander merk met zijn naam erop. Die R-hops geven goeie resultaten en er is ook wel een beetje een hype (om een terechte reden) gaande rond die R-hops. Als hij met een nieuwe barrel + R-hop patch + 100% sealing bucking + nub komt kan hij op 4 onderdelen geld verdienen. Hij heeft altijd geroepen dat hij van de SSG niet een losse replica wil maken maar echt een platform, en een logische stap zou zijn als je de SSG binnenkort nog beter kan maken.

Zijn genoeg opties om dit nu ook al te halen met dan een kwalitatief betere barrel, waarom dan wachten op iets wat waarschijnlijk een rebrand is waardoor je alleen maar weer extra betaald?

Ik ben gewoon benieuwd welke opties men hier zou kiezen voor dergelijke upgrades...
Wat heb ik tot nu toe gelezen:
Bucking:
- maple leaf + nub

Loop:
- Edgy (hoger budget)
- Prommy (budget)
- Maple Leaf (Gemiddeld budget)
- Action Army (Laag budget)

R-hop