Starters Merk

cazure

Member
28 aug 2015
5
0
Trophies
1
Hallo ACN'ers,

Ik heb een vraag omtrent AA fabrikanten. Ik wordt op websites overspoelt met verschillende AA's, fabrikanten, modellen en et cetera. Alleen als een rookie is het soms een beetje lastig om te kijken wat nou goed is. Ik hoorde al in een video van ACN dat een M4/M16 een goed model is. Want iedereen heeft hem al. 

Maar ik ben ook erg benieuwd, zijn er airsoft fabrikanten die een erg goede naam hebben, maar niet heel erg prijzig zijn? 

Ik hoor weer verhalen dat CYMA goede AA's heeft voor 'starters', maar hoor ook weer verhalen dat deze snel mankementen vertonen. Ik zag zelf deze G&G RK-47 (http://gunfire.pl/product-eng-1152197988-RK47-assault-rifle-replica.html) die me erg aantrekkelijk leek. 

Mijn vraag dan aan jullie is: Wat is een merk(en) waar jullie mee begonnen zijn, en ook heel erg tevreden over zijn (geweest). En als er een merk is waar je mij (of anderen) voor wilt waarschuwen. Dan mag je die ook natuurlijk posten!

* = aanpassing

*Mijn budget is <€200, ben nog student. Dus heb niet een heel hoog budget op dit moment.

*Ik kwam net dit artikel tegen (http://www.airsoftking.com/things-to-know-about-airsoft-guns.htm), iemand die deze mening deelt?

@cazure, welkom op het forum en om meteen je vraag te beantwoorden, ik ben begonnen met een G&G M4A1 carabine van € 189,-  Nog nooit problemen mee gehad! Schiet 355 FPS out off the box en heeft een redelijke range voor een beginners replica. Heb er een jaar mee geskirmd en gebruik deze nu als back-up. 

Uiteraard zijn er meer goede starters replica's onder de € 200,- te verkrijgen maar daar weten andere forum bezoekers weer meer van. 

Heel veel plezier met zoeken naar jouw starters replica!

De SpecnaArms line-up is reeds vernieuwd en deze staat nu best goed te koop als goede startersreplica. Misschien dat je daar eens naar kunt kijken? Ze hebben laatst ook een nieuwe serie uitgebracht waardoor je ook meteen het nieuwst van het nieuwst hebt.

Helemaal eens met wat de heren boven mij zeggen. Check even de G&G raider series, en de specna Arms series.. Deze vallen redelijk in jouw budget, en zijn prima apparaten voor de prijs.