Suggesties starters replica

NEDPuNk

New Member
6 nov 2014
3
0
Trophies
1
Hoi iedereen,zoals de vraag al luid zoek ik een goede starters replica. Ik heb zelf nog niet echt verstand van wat goede fabrikanten zijn enzo dus wat hulp daarbij zou wel fijn zijn. Wat voor replica het niet is maakt me niet heel veel uit, ik zoek alleen wel eentje die betrouwbaar is wat betreft kwaliteit etc, dus deels metaal misschien? Verder zou het mooi meegenomen zijn als hij ook rails had om een red-dot of frontgrip ofzo op te zetten.Anyway thanks voor alle tips! :)(Budget ligt tussen 100-200 euro).
 
Als ik jou was zou ik eens gaan kijken naar Specna Arms. 
Deze hebben goede kwaliteit voor het geld wat je ervoor moet neertellen. 

ik heb bijv. deze : http://gunfire.pl/product-eng-1152200041-Specna-Arms-SA-A04-carbine-replica.html
Dan heb je een full-metal body (afgezien van de pistol-grip en stock), metalen Hop-up, kogellagers, RIS rail rondom, het vervangen van de veer in de gearbox gaat een stuk makkelijker door de Enter & Convert enz. 

Maar om een goede beslissing te maken kan je het beste eerst beslissen waar je je replica voor wilt gebruiken. Voor CQB is deze lengte bijv. goed (en kan je ook meer uit de voeten met een submachine) terwijl een een langere replica wat minder handelbaar is bij (indoor) CQB gebieden. Wil je graag in het bos spelen en meer op afstand schieten ga je al snel naar een iets langere replica. Heb je graag wat gewicht in handen of wil je de replica met 2 vingers kunnen dragen? etc.
 
Wat voor model gaat je voorkeur naar uit? M4, G36, SIG552, AK, etc. ?
En inderdaad, Specna Arms is een aardig begin merk :) 
 
Ik ga met Jan en TheTimminator mee. Voor dat budget + wensen. Zou ik ook voor specna Arms gaan.
 
Bedankt alvast voor de reacties iedereen!Die Specna Arms SA-A04 ziet er idd goed uit! Vind de M416, AK's en M4's altijd wel mooi wat betreft uiterlijk, over CQB of bossen had ik nog niet echt nagedacht, zijn er velden in Nederland met een combinatie daarvan. dat je bijvoorbeeld een bunkercomplex ofzo in de bossen hebt?
 
Gasselte is daar wel een leuk voorbeeld van. Dit Is een oud bungalowpark in de bossen. Waar nog 7 bungalows staan welke je kunt gebruiken. Dus zeker een mooie mix van beide. Maar andere velden waar beiden langskomen kan ik zo niet noemen. BunkerHill heeft wel 2 open gebouwen, maar dat kun je geen CQB noemen, want daar loop je 1 grote open ruimte in.
 
<font face="Arial, Verdana" size="2">Oke, Gasselte klinkt idd wel leuk dan!</font>Verder was ik deze replica nog tegen gekomen maar kan er niet echt een goede review van vinden, weten jullie er misschien wat vanaf?<font face="Arial, Verdana" size="2">http://www.airsoftshop.be/nl/aps-tactical-ak74-blowback.html</font>
<font face="Arial, Verdana" size="2">Die blowback functie die erop zit lijkt me namelijk erg gaaf.</font>
 
Ik heb zelf geen ervaring met het merk APS, en weet er ook weinig van af om eerlijk te zijn.
Volgens mij zijn er meerdere leden binnen ACN met een M4 achtige APS, misschien dan zij je hier meer over kunnen vertellen.
 
Je kan ook voor een G36 gaan, van bijvoorbeeld Ares of JG. Makkelijk om aan te sleutelen, daar vaak bij M4 varianten de hele replica uit elkaar moet voor de simpelste reparaties en je bij een G36 met 3 simpele pinnen al bij de gearbox bent...
 
Kijk ook eens op Taiwangun.pl.Die bieden voor weinig leuke spullen aan.Maar let wel goed op de merken reviews.Jing Gong (JG) raad ik je bijv.al stevig af omdat die kwalitatief uit de pas lopen met de rest maar merken zoals Well en KJW wil ik je van harte aanraden.Mijn vrouw en ik hebben er al verschillende replica's besteld van deze merken en ze bevallen bovengemiddeld.En dat voor een prijs waar je in andere webshops kwalitatief veel mindere apparaten krijgt.Wij hebben 2 van deze van het merk KJW: 
300x225_product_media_GGB-0304TM(1).jpg

1 van deze van het merk Well: 
300x184_product_media_FB1391(1).JPG

En deze is onderweg voor mijn vrouw haar verjaardag: 
300x184_product_media_FB2564(1).jpg
Ook van Well en allemaal van Taiwangun.pl.Ik vermoed overigens dat mijn vrouw mij mee wilt nemen naar de beurs zaterdag dus wil ik bij deze een ieder die daarheen gaat vriendelijk verzoeken om dit cadeau voor haar geheim te houden.B.v.d.Vladimir.
 
Vladimir, JG's G36's staan goed aangeschreven hoor, maar andere modellen zouden twijfelachtig kunnen zijn. KJW ben ik wat betreft de Glock 23 wat minder tevreden over...
 
Vladimir, JG's G36's staan goed aangeschreven hoor

Deze heeft ACN ons in het begin ook aan geraden ;) En zeker nog geen spijt van. 
Dit is altijd al onze back-up geweest, en meerdere keren uitgeleend. Dat ding ratelt gewoon door. Op een paar kleine mankementen na, maar die konden we zelf verhelpen.
Alleen het loshalen... nauwja eigenlijk het terug in elkaar zetten van de gearbox is een pain in the a$$