Supplydrop

Hugo-h

Member
23 dec 2021
11
2
Trophies
3
Hè luitjes.
Wie van jullie heeft er ervaring met de webwinkel www.supplydrop.nl
Heb hier 12 juli een Silent indistries alpha hopup chamber besteld, op hun site staat tussen 1A3 werkdagen opgestuurd zou worden. Nu is het inmiddels al 11 dagen verder. En er is nog steeds niks verstuurd, en de bestel status op de site zegt dat die in behandeling is. Klantenservice 3 dagen geleden een bericht gedaan, maar ook die geven geen antwoord. 06 nummer op de site bestaat niet. Gaat lekker allemaal

1000035601.jpg
Ik hab er zelf ook nog nooit wat gekocht. Maar dacht ach, ze staan ook bij het nabv in het lijstje. Zal we betrouwbaar zijn toch

Laatst bewerkt:
Hmmm, vervelend.

Inderdaad een aanbieder welke samenwerkt met de NABV.
Ik zie verder dat ze zijn aangesloten bij WebwinkelKeur. Ik zie daar dus 2 reviews staan die ongeveer een gelijke strekking hebben met jou verhaal en welke vrij recent zijn.

Een vakantieperiode zou nog kunnen, maar dat hadden ze dan wel even kunnen aangeven.

Ik zou het artikel wat je besteld hebt, als je dat nog nodig hebt (ik weet immers niet hoeveel spoed het is) mogelijk ergens anders bestellen.
Ben er bang voor, als ik dit zo zie.

Ik weet niet of toevallig dit betaald is met een creditkaart? Of Paypal? Je zou dan eens kunnen kijken of je gebruik kan maken van hun leveringsgarantie/aankoopgaranties om zo je geld terug te krijgen.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Hugo-h
Hmmm, vervelend.

Inderdaad een aanbieder welke samenwerkt met de NABV.
Ik zie verder dat ze zijn aangesloten bij WebwinkelKeur. Ik zie daar dus 2 reviews staan die ongeveer een gelijke strekking hebben met jou verhaal en welke vrij recent zijn.

Een vakantieperiode zou nog kunnen, maar dat hadden ze dan wel even kunnen aangeven.

Ik zou het artikel wat je besteld hebt, als je dat nog nodig hebt (ik weet immers niet hoeveel spoed het is) mogelijk ergens anders bestellen.
Ben er bang voor, als ik dit zo zie.

Ik weet niet of toevallig dit betaald is met een creditkaart? Of Paypal? Je zou dan eens kunnen kijken of je gebruik kan maken van hun leveringsgarantie/aankoopgaranties om zo je geld terug te krijgen.
Heb inmiddels geschil aangevraagd, ben er klaar mee. Als je met vakantie gaat als bedrijf, wordt het vaak genoemd op de site. Dit wordt niet vermeld op de site. Verder heb ik er geen haast met deze onderdelen. Maar als je iets besteld, wil je er geen weken/maanden op moeten wachten. Zeker niet als ze op de site vermelden, wordt verzonden tussen 1a3 werkdagen

Hè luitjes.
Wie van jullie heeft er ervaring met de webwinkel www.supplydrop.nl
Heb hier 12 juli een Silent indistries alpha hopup chamber besteld, op hun site staat tussen 1A3 werkdagen opgestuurd zou worden. Nu is het inmiddels al 11 dagen verder. En er is nog steeds niks verstuurd, en de bestel status op de site zegt dat die in behandeling is. Klantenservice 3 dagen geleden een bericht gedaan, maar ook die geven geen antwoord. 06 nummer op de site bestaat niet. Gaat lekker allemaal
ik zie geen 06 nummer, wel deze : 085-0608548, die al geprobeerd ?