Tactical Airsoft Gear Shop (TAG Shop)

  • Onderwerp starter jules.cornelissen
  • Startdatum
J

jules.cornelissen

Beste leden,

Laat mij, mijn ervaring met jullie delen.

Deze winkel ben ik bij de Tactical Adventure Beurs tegen gekomen.

Eerste indruk, ontzettend aardig en behulpzaam personeel!

Hierdoor heb ik dus een wat producten bij hun stand gekocht en in de toekomst bij hun besteld.

Enkele weken later plaatste ik een bestelling, dit keer was een product niet leverbaar en dit voorradig krijgen duurde 2 weken. Terwijl op de website stond dat het wel voorradig was. Vervolgens 2 weken langer op mijn order gewacht, na 2 weken geen mail of belletje gekregen dat de spullen voorradig waren. Hier heb ik zelf achterheen moeten gaan.

Uiteindelijk wel alles gehad alleen bleek de broekmaat niet te kloppen, het kan zijn mijn verkeerde interpetatie van het woord "heupmaat". Welke de term "taille omtrek" meer gepast was. Maar het zij zo. Besloten om de broek door een naaister passend te laten maken aangezien in dan goedkoper uit zou zijn als wanneer ik de hele riedel om liet ruilen.

Twee weken later kreeg ik een track & trace code welke voor mijn order was. Hier weer zelf achterheen gegaan, ik ging er immers vanuit dat ze mijn mailadres misschien ingevoerd hadden in plaats van die van iemand anders. Wat bleek, de track & trace code hoorde nog bij mijn bestelling van 4 weken terug welke 2 weken geleden geleverd was.

Tweede bestelling, producten die ik wilden bestellen waren niet voorradig. Dit was bij de eerste bestelling ook al, dus gaf ik het wat extra tijd om voorradig te zijn.
Uiteindelijk dezelfde producten nog niet voorradig.
Vervolgens 1 product besteld, zelfde adres als de keer daarvoor. Bleek dat het niet geleverd kon worden want het adres zou niet kloppen. Dit product moet ik nog ontvangen, maar ben benieuwd of dit zonder problemen gaat.

Email contact is verder niet echt zakelijk en het kan een poos duren eer dat je antwoord hebt.

Samenvatting:
- Veel producten niet voorradig.
- Producten wel voorradig volgens website maar achteraf niet.
- Email klanten contact is slecht. Je plaatst een order en wanneer je geen bevestigingsmail of dergelijke ontvangt dan zul je er zelf achteraan moeten.
- Email contact is verre van zakelijk en profesioneel.
- Verkeerde maat vermelding (kan ook aan mij liggen).
- Track and trace en verzending zijn anders dan bij andere webshops.

Kortom, niet de beste webshop. Voortaan ga ik liever naar andere.

Gr,

Binky Jules
 
Jammer dat jij zo'n negatieve ervaring had.
Ik heb poosje gelee afspraak dag van te voren gemaakt om langs te komen. Hij zou toen speciaal voor mij alleen de winkel open gooien. Op dag zelf belletje gedaan toen.ik vertrok bij adres ervoor even gebeld en toen ik aankwam was hij er. Na praatje mijn verf meegenomen.
Ik vond het goede service en bestel binnenkort nog wat verf.
 
heb ook alleen positieve ervaringen met deze winkel ook als iets niet werkte kon ik het gewoon omruilen zonder problemen
 
Dan heb ik waarschijnlijk gewoon pech gehad. Dat kan natuurlijk ook!
 
gisteren weer 2x busje verf besteld. vandaag mail dat er maar 1 op voorraad is en in de loop van volgende week hij weer op voorraad is en dan verzonden wordt.
 
Ivm vakantie gevraagd het verzenden uit te stellen met paar dagen. Dit was geen probleem en gisteren pakket in ontvangst genomen
 
Had er 2 red dots besteld, stond dat ze over een weekje leverbaar waren.
Tot dat ik een paar dagen later een mailtje stuurde met wanneer ze ongeveer binnen zouden komen.
En ik als antwoord kreeg dat het minimaal wel 3 weken duurde en misschien nog wel langer.

Dit is mn enige en negatieve ervaring, heb ook meteen gevraagd of ze mn order konden annuleren