tactical gear?

yannick-hurks

Well-Known Member
21 dec 2014
307
29
Trophies
6
Hallo,

Ik heb voor mezelf al besloten om te gaan voor een AUG replica

Maar ik wil n matching set en heb gezien dat dit wapen wordt gebruikt door de oostenrijkse jagdkommando's

Nou heb ik gezocht op gear matching spullen en ben ik aan het twijfelen over de camo

Of :
Gewoon olive groen

Of:
Flecktarn (marpat)

Mijn. Budget voor mn tactical gear is ongeveer 250 euro dus ik hoop dat jullie me kunnen helpen samen stellen :)

Gr.

Flecktarn is geen marpat ;)

Bjorn van ACN heeft volledig Flecktarn, stuur hem anders een pm met de vraag hoe en waar hij er aan is gekomen.

Tof idee om die jagdkommando's na te doen! Dat zie je denk ik niet zo snel. Zoals Evin zegt moet je denk ik bij @Bjorn Groen zijn. Even getagged zodat ie misschien weer even zijn mooie neusje komt laten zien hier ;) 

Thanks @jan ben een erg grote fan van alle soorten special forces

Maar heb op nmr 1 toch wel de oostenrijkse jagdkommando staan en op 2 de polish GROM

Maar jagdkommando gebruiken de aug en weet nu vrij zeker dat ik zelf ook een aug wil en in afwachting van de review van @vladimir en/of @lotte ga ik mischien dezelfde aug kopen

:)

@darksider-NL,

ik en vladimir voelen ons vereerd,dat zal pas in het voorjaar ztyn,en we ook gespaard hebben om naar skirms te gaan,en we zyn ook afhankelyk van zyn ry-schema,

ik hoop dat die aug er dan nog is,ms dat ik hem 17 januarie kan proberten by een cqb,maar dat denk ik niet

je hoort nog van ons

@lotte hoe bedoel je "dat de aug er nog is" gaat hij uit het arsortiment ?