taiwan gun.com

Ik moet zeggen dat ik het jammer vind dat je geen korting krijgt als je de vraagt wat het kost als je replica's per 10 tal afneemt. Maar blijf een echte Hollander he.. vragen kan altijd ;)
 
Mja..ik heb geen kijk op de marges die er in de airsoft handel gemaakt worden,maar kijkend naar de productie landen vermoed ik dat de leveranciers echt niet de geeuwhonger sterven.


Geen korting bij afname van 10 (+?) stuks???......Nee daar zou ik geen zaken mee doen!
 
Helft van mijn gear gehaald bij Taiwangun, snelle levering (binnen 4 dagen) en houden mij prima up to date met UPS levering. Gratis boven de 90 euro. Prima verpakt en prijzen zijn uitstekend. Enige nadeel is het gebrekkige engels, maar daar kan je aardig omheen werken. Maar dan heb ik ook nog niets hoeven terug sturen. 
 
Ik ga deze week nog een bestelling plaatsen bij Taitaigun.


Zijn er nog menschen die mee willen liften op mijn verzendkosten???


Gooi het dan op dit topic of stuur mij 1 pb-tje.
 
Gisteravond een bestelling geplaatst. Eigenlijk een complete loadout en wat kleine dingen. Via PayPal makkelijk kunnen afrekenen en vanmorgen al een mailtje van UPS dat het pakket onderweg is en daarna een factuur/garantie via de mail met als tekst alleen een vraagteken.
 
Vandaag een bestelling geplaatst, de bedragen zijn echt laag daar, nu hopen dat de kwaliteit goed is ;-)

Update: Pakket wordt waarschijnlijk as Dinsdag al geleverd door UPS.
Ze zijn echt snel.
 
Laatst bewerkt:
you get what you pay for. nu mijn battlebelt gaat al ruim meer als een jaar mee dus.

Heel correcte shop in mijn ervaring.
 
  • Leuk
Waarderingen: Peter en rots
Paar weken terug op een vrijdag bestelling geplaatst, betaald. Kreeg meteen netjes een mail dat de betaling was ontvangen. Maandag daarna kreeg ik een mail dat alles verpakt was en verzonden werd via UPS, die ook meteen een bezorgdatum doorstuurde.
Afgelopen maandag pakketje ontvangen, netjes ingepakt had zelf wat moeite met het zwarte plastic dat overal aan bleef plakken :rolleyes:
wat spul van 8fields besteld, platecarrier en wat pouches, ziet er netjes uit.

Nu nog mn replica ontvangen en dan ben ik er helemaal klaar voor :)
 
Afgelopen week een bestelling geplaatst (een replica, gas en wat extra magazijnen). Woensdag verzonden en vrijdag in huis :) Zeer tevreden over deze webshop!
 
Zo als ik het lees kan ik gerust wat goedkope replica's bestellen voor begin bij hun.

Wil eerst goedkoop om te zien wat ik leuk vind voor ik een duur exemplaar koop.
 
Zo als ik het lees kan ik gerust wat goedkope replica's bestellen voor begin bij hun.

Wil eerst goedkoop om te zien wat ik leuk vind voor ik een duur exemplaar koop.

Dat kan inderdaad zeker, let er wel even op welk merk je koopt. De cyma AK's zijn bijna allemaal echt heel goed voor het geld, maar de M4 serie van cyma schijnt weer wat minder te zijn.
 
let wel op @BlueM86 , er zijn een hoop slechte keuzes te koop op taiwangun. Doe altijd goed je onderzoek!
 
Bedankt voor tip.

Ben eerst een review aan zoeken als ik iets zie. Maar moet eerst nog nabv regelen. Dus tot die tijd alleen reviews hehe
 
In principe komt al mijn airsoft gear van Taiwangun. Ik ben ook erg tevreden over de shop qua prijs, kwaliteit, betaling en verzending. Echter vind ik, dat er een erg groot minpunt is aan deze shop. Het downgraden van replica's.
Ik hoor hier verschillende verhalen over. Ik beschik over een Cyma m4 CM.007 uit 2016 en een Cyma AK CM.077a uit 2018. Ik heb destijds aangegeven bij beiden replica's, dat deze gedowngraded moesten worden. Bij de 007 werd dit niet netjes gedaan. Hij schoot 380, terwijl zij een ''bewijsje'' bijgevoegd hadden waar gemiddeld 330 op stond. Erg jammer.
Mijn tweede replica, de 077a had dit ook. De 077a schoot echter weer veel te zacht! Zo rond de 250. Als je het mij vraagt is dit gewoon belachelijk.

Ik vind dat Taiwangun een top winkel is. Ik ben echt super tevreden met mijn Cyma's. Echter kun je de replica's beter zelf downgraden. Hier heb ik absoluut geen vertrouwen meer in bij deze shop.

(off topic)
P.s. Over de Cyma's gesproken, als je goedkoop en steady zoekt, is Cyma the way to go. 3 jaar de m4 in bezit en nog compleet stock en geen enkel foutje o.d. Fantastische replica's!
 
  • Leuk
Waarderingen: Crix
Als Airsoft-beginner inmiddels ook een en ander bij Taiwangun besteld. Replica was netjes gedowngrade en schiet netjes wat ik gevraagd heb. Kwaliteit van de spullen is prima. Wel even goed opletten wat je besteld, zeker als artikelen op elkaar lijken. Ook even goed onderzoek doen voordat je een replica koopt, niet voor de goedkoopste gaan (tenzij je specifiek die wilt hebben). Verder nette prijzen en snelle levering. En het viel mij op dat ze sinds kort ook Cyma platinum verkopen, dat lijkt mij als beginner ook wel interessant.

Kortom: snel, goed verpakt en gratis downgrade. Alleen de verzendkosten zijn wat jammer, die zijn pas boven €288,00 gratis.