Te gekke skirm dag bij Balls & Arrows i.s.m. ACN !

Tri Shot

Well-Known Member
22 mrt 2015
332
163
Trophies
10
Wat een te gekke dag vandaag, Nu helemaal kapot van mn eerste skirm. Hahah 52 jaar, wat wil je met zoveel jonge honden om je heen.


Conditie werd zwaar op de proef gesteld hahaha. Nu doet alles me zeer maar dat is prima.


 


Binnen 2 minuten al flink gehit maar gedurende de dag ging het steeds beter. Beetje ballast in de kluis gedumpt ( rugzak was te zwaar ) En in de middag heb ik het ruimschoots goedgemaakt diep in de vijandelijke linies hahah. Mn bril was steeds beslagen dus dat is echt een punt van aandacht.


Mijn zelf gereviseerde en geupgrade AK heeft zich uitermate goed gehouden met zn nieuwe onderdelen. Super maar wel zwaar met zn 3.6 kg.


Het zombie einde was helemaal top.  Nu nog zien dat ik de trap opkom om de laatste brandnetels uit mn oren te spoelen !


Ik denk dat de volgende skirm voor mij Bunker hill word. 


Nog even mn complimenten voor de organisatie en de mensen in de keuken bij Balls & Arrows  Top geregeld mannen en vrouwen !!!


BjjYWhLl.jpg
[/img]


 


 
 
Zeker een super dag gehad! Beentjes zijn moe & protesteren bij veel beweging nu hahaha
leuke acties gemaakt & goede hits gemaakt...zelf natuurlijk ook een paar x goed gehit...helaas bij 1 magazijn de onderkant van kwijtgeraakt, dus nu nog bij unit13 een vervanger zoeken...
tijdens de skirm niet gewond geraakt, maar bij het instappen bij de auto wel...vol met me bakkes op de deur geklapt bij open doen (hoe deed ik dat?) Resultaat: bloedende boven en onderlip...

Heren, bedankt voor de leuke dag en tot snel bij een andere skirm!!
 
Hahah ja het is een gevaarlijke sport zodra je bij je auto komt.  Sterkte man !
 
In die maand aanloop zoveel nieuwe enthousiaste mensen op het forum, en dan loop je daar rond en dan kun je van drukte niemand herkennen :|  Al heb ik jouw wel voor bij zien komen dacht ik.
 
Ik ben slecht met namen onthouden, De enige die ik direkt herkende ook door de vele clips was Jan hahah.
 
T'was absoluut een topdag, boven al mijn persoonlijke verwachting uit. Net zoals anderen hier heb ik absoluut geen conditie en heb dan ook flink op m'n zak gehad. Ik denk dat ik geen betere veldintroductie had kunnen krijgen als met ACN en B&A. Leuk om de forumleden in het eggie op het veld te zien! En succes Redrum, dat klinkt pijnlijk ! 


P.S, er staan al foto's op de B&A Facebook, staan wat mooie kiekjes op van o.a Trishot :D 


Bedankt ACN voor de top dag! Tijd om mijn NABV maar eens te gaan regelen..

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.782255558556269.1073742073.232457166869447&type=1
 
Wat een hele leuke dag! Op naar de volgende x.


Ps. Ben wel verrot...
 
Strelok, glasses met een K6 kan echt niet xD Grapje. Staat alleen wat mooier met goggles en een balaclava. Wel toffe gear iig! ;)
 
Strelok, glasses met een K6 kan echt niet xD Grapje. Staat alleen wat mooier met goggles en een balaclava. Wel toffe gear iig! ;)


 

 


@Alexander


Het kan wel degelijk, alleen het zit voor geen meter ;)  Ik had een Russische balaclava en Splav goggles besteld, alleen kwamen deze net wat te laat aan, vandaar dat ik het zo heb moeten doen. Liever iets minder origineel, dan te weinig veiligheid. De rest van de dag zonder helm gespeeld, kon prima. 


 


@Redrum Je bent niet de enige, nog nooit zo m'n spieren gevoeld.. gevloerd man! 


 
 
Was een mooie dag gisteren! Maar net zoals de andere hier voel ik ook vandaag nog mijn spieren.... leuk zeg dat airsoften :p


Maar ben nu zeker overgehaald om ook te gaan beginenn. Komende week dus even shoppen.
 
Super om te lezen heren! Dankjewel :D Dat is precies waar we het voor doen. Mensen enthousiast maken voor deze awesome sport. 


De spierpijn die jullie beschrijven ondergaat volgens mij iedere first time airsofter. Ik liep na mijn eerste skirm ook echt als een opa door het huis heen. De trap bij Amersfoort station deed ik ook zowat een half uur over X'D 


 
 
Het was ook een superdag, en @Redrum,ik hop dat de ducktape het gehouden heeft,


ik zet vandag de foto's op facebook,ze zyn niet zo goed en mooi als die van @Bjorn Groen , Mike en B&A,


was ook de eerste keer dat ik pica's maakte,


Op naar de volgende dag samen,


Ik voond het ook leuk om van bezoekers/leden van het forum te ontmoeten
 
Jazeker @Lotte die heeft het gehouden..ga wel even een drupje lijm er tussen doen..dan kan de tape weg...vandaag even een mail.richting Unit13 doen, kijken of ze zo'n ding los hebben of dat ik.een nieuwe mag kan krijgen in de garantie..want hij ging steeds zo snel los...
ik heb alleen de foto's van B&A gezien..de rest nog niet...
@Jan haha ja dat zal wel...maar dan weet je dat je sowiezo bezig bent geweest en niet stil hebt gezeten!
 
ik heb echt een geweldige dag gehad, ik voel me arme beentjes nog.


het ging een heel stuk beter af dan ik had verwacht. nu snel de rest van me gear verzamelen:)


maar was ook een leerzame dag. zo ga ik de indeling van me mod carrier veranderen sommige pouches waren niet zo makkelijk in bereik als ik dacht. En alleen een simpel flesje water is niet genoeg, dus bij de volgende airsoft shopping spree zit er een camel back bij. 


 


 
 
Yeah! contact gehad met Unit13.ze bestellen de onderkanjes van de magazijnen die i heb gekocht & dan sturen ze wat richting mij...Prima service!