Team "AFA" Active Fight Alliance

Chris v K

Member
7 feb 2015
8
0
Trophies
1
Heren airsofters!

Omdat er bij acn een ledenstop is, en ze voorlopig vol zitten heb ik in overleg met acn besloten om op dit forum een bericht te plaatsen.

Voor een nieuw op te richten team ben ik op zoek naar airsofters die het leuk zouden vinden om in teamverband te airsoften.

Mijn idee is om binnenkort met een aantal man af te spreken bij een skirm en daar dan gezammelijk een dagje te airsoften en van daaruit alles weer verder neer te zetten. 

In de basis van het team moet Fairplay en respect duielijk aanwezig zijn, respect voor elkaar en de mensen om ons heen en op een eerlijke manier je sport beoefenen maakt het zo veel leuker! 

Wat ik leuk zou vinden aan een team zijn de volgende elementen:  

- Active- actieve samenwerking in het veld als een team, en in het teambelang willen spelen.

- Fight- strijd aan willen gaan, vol gas durven gaan en risico's willen nemen om doelen te bereiken, uiteraard met de backup van je teamleden!

Alliance- alliantie is waar het om gaat, gezamelijk lol beleven en mooie acties neerzetten.

Omdat het een nieuw te vormen team betreft zijn er in de basis een aantal spelers met enige ervaring nodig,(deze kern zal in het begin ook gezamelijk een aantal dingen gaan beslissen over de opbouw van het team). Ook nieuwkomers zijn welkom alleen in het begin zullen hiervoor de plekken beperkt zijn omdat er eerst wel een basis team moet zijn welke een goede ondersteuning kan geven aan nieuwkomers.

Alle andere zaken zoals team camo etc staan nog open, alles kan. Wel zou ik het in de toekomst leuk vinden om als team in dezelfde loadout rond te lopen maar dit allemaal in overleg en zeker nu nog niet aan de orde.

Ik ben erg benieuwd of er mensen zijn die interesse hebben, zo ja reageer gerust, je kunt mij ook een PM sturen.

Grtzzz Chris

Ik ben zeer geinteresseerd omdat het team in belgie nu platligt nu het in nederland legaal is en ben eigenlijk al op zoek naar een nieuwe team. Zelf ben ik nog wachtende op mijn VOG. Speel zelf nu 3 jaar airsoft in belgie 

En er zijn heel wat bevriende teams van ACN waarmee we afspreken of waarbij we ons aansluiten als we elkaar tegenkomen in het veld. Dat werkt erg goed en leuk is onze ervaring.

En er zijn heel wat bevriende teams van ACN waarmee we afspreken of waarbij we ons aansluiten als we elkaar tegenkomen in het veld. Dat werkt erg goed en leuk is onze ervaring.

dat is ook zeker de opzet!! 

Idd wat Michiel zegt. Bevriende teams zijn leuk en gezellig :D Natuurlijk helpen we jullie graag verder :D Dus succes met dit team en hopelijk tot in de toekomst! 

Jan, ik kan niet anders zeggen dan dat jullie toffe gasten zijn! Ik verwacht dan ook dat we op korte termijn met misschien wel team AFA samen met ACN leden ergens opduiken om heel de boel vol te knallen met bb"s en een spoor van plezier achter te laten!

GOED BEZIG!!!

Sammy

hanskruif

Tim v D

Jor

Ik hou jullie op de hoogte, er zijn nu 6/7 man die de eerste stap willen zetten dus dat is al zeker genoeg voor een eerste Skirm!!!

Zodra ik concreet kan zijn over een datum en locatie (dit zal spoedig zijn) dan moeten we zeker afspreken.

Een groeps app wordt dan het makkelijkst denk ik. 

Het zou me wel een leuke ervaring lijken om een team op te zetten, gelukkig/helaas zit ik al bij een team waar ik blij mee ben. Dus succes er mee! :)

Voor zondag as staat de eerste skirm gepland, wordt Rsl of Brielle outdoor, indien er nog mensen intresse hebben? Laat maar weten 

Inmiddels zijn er 6 man die in team AFA geïnteresseerd zijn, 2 zullen er as zondag zijn.

Reageer gerust als je iets wilt weten .

Grtzzz chris

@protect Lijkt mij wel leuk om een keer met jullie mee te lopen. Kijken of het klikt tussen ons etc. Ik ben nog een beginner in airsoft, en het lijkt mij leuk om in de toekomst een deel uit te maken van het team. Ben nu nog een beetje aan het sparen voor wat extra gear en skirmkosten. Maar ik zal binnenkort zeker het veld opgaan.

Hoi Leonydas,

als je zover bent kun je uiteraard een keer mee skirmen. succes met sparen 

Ik ga het in de gaten houden chris! Ik ben een beginner, maar vind het altijd leuk om in team verband te spelen..zeker omdat ik in me uppie de airsoft wereld in stap hahaha 

hoi ik heb zelf ook nog geen team waar ik mee speel dus heb wel intresse