Team gezocht in de regio Arnhem.

Captain Toothless

Active Member
25 aug 2019
34
19
Trophies
6
Hallo allemaal,

Mijn naam is Freek, ben 51 jaar en kom uit Arnhem. Ik ben de laatste tijd bezig geweest mijn gear (flecktarn) samen te stellen en ik ben klaar om mij in de airsoft wereld te storten.

Dus ben ik op zoek naar een team/squad in de regio Arnhem om mee te skirmen. Het liefst outdoor maar ook CQB wil ik zeker een keer proberen. Hou er rekening mee dat ik een newbie ben en ik nog het nodige moet leren.

Wie durft het aan? :)
 
Hallo Freek,

Wij van The Dutch Ghosts zoeken nog wel leden.
Echter zitten wij in de regio beuningen/nijmegen.
Mocht je dit niet erg vinden kan je ons altijd een berichtje sturen op FB.
Wij spelen altijd outdoor.

Mvg Jarno
 
Hallo Freek, mijn naam is Mitchel en ben 44 en kom uit Ede. ook ik ben nieuw in de airsoftwereld sinds een maand of 2. ben regelmatig bij het NAC in geldermalsen te vinden waar ik voor IAPS train maar wil ook graag CQB gaan doen. Dus mogelijk ook interesse om eens kennis te maken en wellicht een keer te trainen voor CQB.
 
Hallo Freek, mijn naam is Mitchel en ben 44 en kom uit Ede. ook ik ben nieuw in de airsoftwereld sinds een maand of 2. ben regelmatig bij het NAC in geldermalsen te vinden waar ik voor IAPS train maar wil ook graag CQB gaan doen. Dus mogelijk ook interesse om eens kennis te maken en wellicht een keer te trainen voor CQB.
Hey Mitchel,

Ik begin ook net met airsoft, heb ongeveer dezelfde leeftijd en woon ook in Ede.
Ik ga graag een keertje met je mee naar het NAC, maar moet zelfs mijn apparaten nog afstellen, dus echt beginner.
Laat waar wat horen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Mitchel
Hey Mitchel,

Ik begin ook net met airsoft, heb ongeveer dezelfde leeftijd en woon ook in Ede.
Ik ga graag een keertje met je mee naar het NAC, maar moet zelfs mijn apparaten nog afstellen, dus echt beginner.
Laat waar wat horen.
Hoi Wave_nl, ik stuur je even een PB
 
Laatst bewerkt: