Temperatuur

Paashaas

Well-Known Member
15 apr 2022
315
126
Trophies
2
Gewoon even nieuwschierig, zijn er nog gekken die met deze temperaturen gaan spelen ?

Ik ben zaterdag nog naar Rush Battle Arena geweest, was wel warm maar redelijk te doen, gewoon tempo iets naar beneden. Ik heb toen met die 30 graden in juni wel een skirm bij adventure paradise afgezegd.

• Leuk
Waarderingen: Paashaas
Ik heb 'vroegah' eens met 32 graden een skirm gedaan bij Balls & Arrows in Lelystad.

Tja. Vooral heel goed blijven drinken, goed de onbedekte huid in smeren en als je klaar bent met skirmen lekker wisselen naar een korte broek.

Het is wel te doen, maar inderdaad gewoon rustig spelen, het tempo aanpassen en goed drinken. (Niet alleen water)
Goed je verstand gebruiken en jezelf inschatten is het belangrijkste.

Ik ben zaterdag nog naar Rush Battle Arena geweest, was wel warm maar redelijk te doen, gewoon tempo iets naar beneden. Ik heb toen met die 30 graden in juni wel een skirm bij adventure paradise afgezegd.

Idd rustiger aandoen. Genoeg drinken ook belangrijk natuurlijk.

Mijn ervaring met hoge temperaturen is, dat mensen het inderdaad rustig aan doen. Helaas heb ik daarbij ervaren dat veel dit doortrekken met hits nemen en terug lopen naar spawn.... Want daar vinden ze het ook te warm voor.

Na meerdere van deze constateringen ben ik niet gaan skirmen met verwachting van 25 graden of hoger.

Nog een tip: ik liet vaak bij warm weer mijn plate carrier thuis. Speelde dan alleen met een riem en daar pouches aan met magazijnen en dergelijke.

Je bent dan lichter en ik had dan betere ventilatie. Was bij buiten locaties prima te doen, al heb je iets meer BB-hit plekjes op je bovenlichaam als normaal.

• Leuk
Waarderingen: Assault Cpt