Teveel hopup

tsteur12

New Member
21 okt 2019
3
0
Trophies
1
Hallo, Ik heb een G&G CM16 RAIDER L 2.0E waarbij de bb's met teveel hop er uit komen als ik 0,25 gram bb's gebruik en de hopup op zijn hoogst zet, als ik de 0,25 gram bb's omwissel voor 0,28 bb's dan krijg ik problemen dat bb's er soms veel te langzaam uitkomen of dat er helemaal geen bb's uitkomen en ik het magazijn er opnieuw in moet doen om hem weer werkend te krijgen. Zouden jullie weten wat er misschien mis is en welke onderdelen ik mogelijk zou moeten vervangen.

Alvast bedankt voor de antwoorden, Thomas

Even om het simpelste uit te sluiten, de hopup staat op zijn laagst(minste hop) neem ik aan?
Anders even je barrel en hopup unit er uit halen, kijken of hij met de minste hoeveelheid hop nog erg ver de barrel in komt.

Was dit al toen hij nieuw binnen kwam, of is dit probleem daarna pas ontstaan?

Ja hij staat op de minste hop(sorry voor de verwarring), er hebben tijdens een skirm al meerdere mensen naar gekeken. Het probleem doet zich al voor sinds dat ik hem heb. Ik ga de hopup unit er zo uit halen

Als het al voor komt vanaf dat je hem hebt, betekent het dat er niet iets stuk is gegaan tijdens gebruik. Ik ga er van uit dat hij standaard dus te ver naar beneden drukt. Heb het probleem zelf een keer gehad met een flathop setje (nub te dik).
Misschien dat er iets net verkeerd zit en dat alles een keer los halen en goed terug zetten de oplossing is. Als dat geen verschil maakt moeten we misschien iets creatievers verzinnen

Bedankt voor de hulp, ik ga hem zo uit elkaar halen en weer in elkaar zetten. De 31e ga ik weer naar een skirm om uit te testen of het is gelukt.