The Central 8 of 9 augustus [Animo?]

JoostL

Active Member
20 jul 2015
25
7
Trophies
3
11755846_455188311309615_9078310144142209439_n.jpg



Hi all


De komende weekenden host MXP.nu (Christian Petermann) elk weekend skirms bij The Central nabij Luik. Zelf dacht ik eraan om het weekend van 8 en 9 augustus erheen te gaan. 


Er zijn ook huurkits aanwezig, die volgens mij redelijk voordelig zijn, gezien Christian vaak aanbiedingen heeft via travelbird e.d. 


Wie is er geÏnteresseerd om hierheen te gaan, en zoja, welke datum?


De locatie kun je hier vinden:


https://www.google.nl/maps/place/Rue+d'Awans,+4347+Fexhe-le-Haut-Clocher,+Belgium/@50.6577976,5.4393365,1000m/data=!3m1!1e3!4m2!3m1!1s0x47c0fc4a01330ca3:0x9082f5b9ee9efdb1?hl=en
 
Hey Joost! Bedankt voor het posten van de topic! 


Ik ben heel snel bij MXP.nu aangekomen in mijn airsoft carriere ;) en had veel te maken met cheaters. Op 200 man, 1 marshall in het veld bijvoorbeeld. 


Daarnaast verhalen van andere airsofters gehoord over semi legale skirm locaties die geregeld zijn opgebroken door politie terwijl er een skirm gaande was... Onder het motto van een fotoshoot kaapte hij een locatie en liet er mensen airsoften. 


Ik zou hier zelf dus niet zo snel heen gaan eerlijk gezegd.
 
Dat van die 'raids' door de politie heb ik ook meegekregen ja. Deze locatie wordt echter ook bezocht door lokale politie via MXP. Zal wel snor zitten dan? 


En van die marshalls.. ja, dat geloof ik zo. 


Het is wel een toffe locatie, en voordelig voor de beginnende airsofter. 
 
De locatie is zeker tof maar als ik zo die verhalen van @Jan hoor denk ik dat ik deze passeer.


Dikke kus voor @Jan voor de info XD hahaha
 
Wat jan alleen nog vergeet is dat jij met netjes 360fps schietende aeg aankomt terwijl meer en deel gerust 500 tot hoger schiet en er geen metingen zijn. Athans is mijn ervaring naast de cheaters en enkele marshals.
 
Klopt! Helemaal vergeten ja! 1x meegemaakt dat er ge FPS'd werd. Die FPS controle kon je vervolgens gewoon vergeten want er werd niet gecontroleerd wie er geFPS'd had X'D Naast die ene keer, nooit meer een chrono gezien daar. 
 
En om dan zo een klere eind te rijden om hier te mogen airsoften terwijl heel veel niet haak is, kunnen we dan niet beter weer naar Area 57 gaan? ;)