The Manor (Waalwijk) blackout 26-05

Peter Boudewijn

Well-Known Member
29 sep 2016
843
588
Trophies
19
Hoe leuk is dat! Via Facebook een avondje gratis skirmen gewonnen bij the Manor!

Voor mij de eerste keer daar, dus ben benieuwd, maar zijn er nog mensen van hier die daar vanavond naartoe gaan toevallig?

http://www.delta-airsoft.eu/index.php/reserveer

Blackout Skirm:
Deze Skirm is uniek! We beginnen op tijd zodat je van licht naar schemer naar donker zult spelen.
Blackout is bij ons dus ook echt Blackout! Er zal geen licht aanwezig zijn en ben je afhankelijk van het licht wat naar binnen schijnt of van je flashlight.
Dit zorgt er voor dat je niet zomaar op elke beweging of schim zult schieten die je tegenkomt. Daarnaast zijn onze games zo aangepast dat het een
extra dimensie zal geven aan je Skirm avond.

Entrée : € 20,--
Deur open : 19:00h
FPS : 19:15h - 19:45h
Briefing : 19:45h
Start : 20:00h
Einde : 00:00h
Tussentijds en naderhand is er natuurlijk mogelijkheid voor optoppen, drinken of wat te eten!

Afgelopen weekend met een prive evenement geweest (overdag) van wat vrienden en eerder ook al op dag skirms, voor mij vanuit tilburg maar een half uur rijden dus lekker makkelijk. Kleine maar leuke locatie en heel donker als er geen licht is, alle ramen zijn afgeplakt ivm openbare weg. In de winter zo vroeg in de ochtend is het ook even wennen. Degene die het leid weet slim tijdens de dag spelmodes af te wisselen waardoor het gezellig blijft en niet gaat vervelen en vraag ook vooral zelf als je een bepaalde mode wilt spelen. Als je een pistool of korte replica hebt is dat zeker een aanrader, is een stuk makkelijker met room clearen.

Iig veel plezier, had het overwogen maar ga vanavond al magic draften.

PS: als je wil kan ik zo even een foto plaatsen waar je er in moet rijden, want er is geen bord die het duidelijk aangeeft.

Thanx @Rebelattack ! Als het wat lastig vinden is zou een foto wel relaxed zijn... waarschijnlijk wordt het allemaal al wat haasten namelijk :p

Heb zelf een redelijk lange M4 en een Cyma glock AEP met extended mag :), dus die zal ik idd gaan gebruiken voor room clearen :)

Groet,
Peter

18449544_1463339040393759_4601755358050796603_o.jpg

Dit is optie 1 voor de ingang naar de skirm. Eerst bij A het terrein op rijden naar links en dan is er waar de B ongeveer staat een hek waar je doorheen rijdt en aan je linkerkant staat dan het gebouw waar de skirm is, of tegen het gebouw aan zetten alsof er vakken zijn of iets verderop aan de zijkant van het pad. Als adres kan je Zomerdijksestoep 1 pakken dan kom je iig op die weg.

wRGKiiE.png

Dit is optie 2, daar de "parkeerplaats" op rijden en dan door het hek aan het uiteinde, dan zie je links schuin hetzelfde gebouw oftewel waar de skirm wordt gehouden. Gedempte haven is de kleine weg die je op de foto ziet, weet alleen niet of navigatie die pakt.

• Leuk
Waarderingen: Jan en Peter Boudewijn
Het was idd ff zoeken naar de ingang, maar door de aanwijzingen van @Rebelattack was het goed te vinden!

Uiteindelijk bleek dat we met z'n 3en waren + 4 van het huisteam, de verdeling werd dus 3 tegen 4 waarbij de jongens van het huisteam zich netjes 2 om 2 verdeelde.

Voor mij was het mijn eerste keer CQB en ik begon, net als de rest, heel enthousiast met m'n M4... al snel bleek dit wat enthousiast met alle hoekjes en kamer na kamer, de switch naar pistol was dan ook snel gemaakt (door iedereen eigenlijk :))

Het veld zelf is niet heel groot, maar groot genoeg om met een leuk groepje te spelen. Al was 7 man op het veld wel weer weinig...

De organisatie was relaxed en duidelijk! Uiteindelijk hebben we de tijd niet volgemaakt, omdat dat simpelweg niet te doen was met de hitte...

Wil hier zeker nog wel eens terug komen, maar dan moet het eerst weer wat slechter weer (koeler) worden :p

Groet,
Peter

De laatste officiële skirm die ik daar deed was 8v8 en de private skirm was 7v7 dat is in principe genoeg, dan is het zowel boven als beneden nooit echt te druk. Ben ook wel blij dat de orga dit zelf ook in ziet en niet van plan is om het zo vol mogelijk te proppen voor maximale winst. Heb zelf een Mk18 en een G&G Raider S dit zijn beide hele korte M4's en dan is het daar wel goed te doen maar kan in zien dat alles langer dan iets in de richting van een Mk18 ook meteen een hell is om bepaalde corners mee om te gaan of je moet hier super goed mee hebben getraind.
Iig mooi om te horen dat je het leuk hebt gehad :).

• Leuk
Waarderingen: Peter Boudewijn