tijdelijk replica te leen voor ulicoten

chris93

Well-Known Member
26 jun 2016
604
182
Trophies
11
Hoi hoi,

Zoals de titel zegt ben ik nog effe koos replica loos dit komt door miscomunicatie van qtac (kan gebeuren) maar mijn replica zou dus afgelopen vrijdag binnen zijn en gedowngrade en getuned moeten zijn zodat hij zaterdag klaar is voor versturen.

echter komt hij pas as vrijdag binnen en dat is een beetje laat voor ulicoten zeg maar vandaar mn vraag mag ik een replica met magazijn van iemand lenen tegen vergoeding?
 
Chris, ik stuur je een persoonlijk bericht. Misschien dat er iets te regelen valt.
 
Rebelattack;23999 zei:
dennisl9;23988 zei:
niet meer beschikbaar.

Oh wacht het is voor de into skirm van ACN? Hmm mogelijk naar een ACN lid kijken.

idd ;) daarom had ik hem al gezegd vraag het even op het forum, dubbel zuur als je je eerste skirm naar de introdag gaat, en dan ook je eigen replica nog niet binnen is...
 
Even voor de duidelijkheid:
Als je niet al een ticket besteld (en betaald) hebt voor de Introductiedag op 16 juli bij Critical Hit dan kan je helaas niet meer meedoen!

We zitten hartstikke vol en er is helaas geen plek meer. Dus ga niet op goed geluk daar naar toe, dan wordt je helaas teleurgesteld.