Mocht je je snipert wat stiller willen maken....
ik heb vanochtend een heel leuk resultaat weten te boeken.... met....
trrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr (tromgeroffel)
Stoelviltjes (of hoe die dingen ook heten )
zoals bijvoorbeeld deze: (LINK)
wat heb ik gedaan? ik heb een ronde gepakt, en daarin het midden een mooi rond gat gemaakt van ong 1 cm doorsnee.
Dat komt ongeveer overeen met de conische uitsparing in je cilinderkop. (LINK) (in mijn geval althans). hoe groot die bij jou/jullie moet zijn...? ff opmeten zou ik zeggen...
je raadt het al... aan de binnenkant op je cilinderkop plakken...
vervolgens je spring, spring-guide en piston goed schoonmaken (weg met die chinese leuterkwak die er op en tussen zit ) en vervolgens het spul met wapenolie invetten.
Ik gebruik zelf al JA-REN Ballistol (de rechtste op de foto (LINK) )
niet TE natuurlijk want dan druipt het straks meteen weer overal uit... handjes vies, camo vies... Dat willen we niet
vervolgens de welbekende teflon truc (rond je cilinderkop-schroefdraad draaien) en het hele spul weer netjes in elkaar zetten...
resultaat? een (zeker in verhouding before-after) verbluffend stille snipert!
Je piston kan nu niet meer zo idioot hard tegen je cilinderkop aan dreunen en dat merk je...
ik heb vanochtend een heel leuk resultaat weten te boeken.... met....
trrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr (tromgeroffel)
Stoelviltjes (of hoe die dingen ook heten )
zoals bijvoorbeeld deze: (LINK)
wat heb ik gedaan? ik heb een ronde gepakt, en daarin het midden een mooi rond gat gemaakt van ong 1 cm doorsnee.
Dat komt ongeveer overeen met de conische uitsparing in je cilinderkop. (LINK) (in mijn geval althans). hoe groot die bij jou/jullie moet zijn...? ff opmeten zou ik zeggen...
je raadt het al... aan de binnenkant op je cilinderkop plakken...
vervolgens je spring, spring-guide en piston goed schoonmaken (weg met die chinese leuterkwak die er op en tussen zit ) en vervolgens het spul met wapenolie invetten.
Ik gebruik zelf al JA-REN Ballistol (de rechtste op de foto (LINK) )
niet TE natuurlijk want dan druipt het straks meteen weer overal uit... handjes vies, camo vies... Dat willen we niet
vervolgens de welbekende teflon truc (rond je cilinderkop-schroefdraad draaien) en het hele spul weer netjes in elkaar zetten...
resultaat? een (zeker in verhouding before-after) verbluffend stille snipert!
Je piston kan nu niet meer zo idioot hard tegen je cilinderkop aan dreunen en dat merk je...