Tips voor beginnen!!!

smike

New Member
17 nov 2014
2
0
Trophies
1
Hoi ik ben Mike en ben 20 jaar
Ik ben zelf wonend in Almere en heb een paar vraagjes.
Ik heb best veel interesse in het airsoft ik vind het echt super vet er uit zien en wil er echt wel mee beginne.
De vraagjes die ik heb zijn:
Hoe duur is de sport is het zeer duur of valt het wel mee?
Wat is het verschil tussen een electriesche replica en een op gas?
Is er iets van een site waar je 2e Hans replica's kan over kopen.
En als laats hoe vaak zou ik deze hobby kunnen doen?

Ik hoop dat iemand me kan helpen!!!
Alvast bedankt!!
 
Hallo Smike, welkom op het ACN forum.

Mn volgende reacties kan een beetje kort af lijken, maar ik typ dit vanaf m'n telefoon dus vandaar.

Hoe duur de sport Is, ligt natuurlijk aan je zelf. De ene heeft meer te besteden als een ander. Maar relatief duur Is het wel. Houd als starters budget maar €300 a €400 aan. En dan kun je het daarna zo duur maken als je zelf wilt. Let er wel op dat je ook €85 per jaar voor de NABV betaald. En je zo'n €25 per skirm betaald.

Voor je vraag met betrekking op gas VS elektrische verwijs ik je door naar de volgende link:

http://www.airsoftclubnederland.nl/airsoft-replica-gas-of-elektrisch-de-voor-en-nadelen-van-beide-platformen/

We hebben een marktplaats sectie waar 2ehands replica's worden aangeboden, dus kijk daar eens rond. Er Is ook nog een Airsoft marktplaats op Facebook volgens mij. Die kun je ook checken. Of kijk even op airsoft. Nl in het marktplaats gedeelte. Maar er zijn ook al redelijke nieuwe replica's te koop van +-130 dus kijk even wat je doet.

Hoe vaak kun je deze hobby doen? Tja er Is geen limiet. Dus zo lang het financieel kan, kun je elke week wel 3 keer of meer spelen (vrijdag avond, zaterdag en zondag. En eventueel andere dagen ook nog als er evenementen zijn)

Ik hoop dat ik je een beetje op weg heb geholpen. Suc6!
 
Super chill van je snelle reactie zal een wat gaan rond kijken en zo een proefdagje gaan spelen :)
 
Zou iemand kunnen aangeven wat een beginners pakketje :p inhoud?? En wat een leuke goede replica is om mee te beginnen :)?
 
Hi Smike,
We hebben ook een video gemaakt waarin een complete basis set getoond word samen met wat meer uitgebreidere sets. :) 
https://www.youtube.com/watch?v=qrndNSul1bI&list=PLOp7nABzTwl7tCc4Ij-QAbouQt92PhE6H

Eviltwin inderdaad bedankt voor de mooie uitgebreide uitleg! <3