Titan gate raar geluid

MatthijsBijl

Member
15 mrt 2017
21
2
Trophies
3
Hoi ik zit met een vraagje

Ik heb sinds vorige week een Titan gate Mosfet ingebouwd in mijn Krytac. Samen met de volgende onderdelen
- Lonex piston
- Lonex A1 suprème motor
- shimming

Verder is alles weer opnieuw gesmeerd.

Replica werkt prima alleen heb ik met 11.1 20c een probleem dat op full auto de motor een raar geluid maakt na schieten van een burst

Het lijkt dat de motor nog een halve slag maakt na het vuren. (Of dat de piston iets naar achter gaat waardoor de motor nog iets roteerd)

Het geluid komt uit dr handgreep waar de motor in zit. Met 7.4 hoor ik het niet. Iemand een idee wat dit kan zijn?

Misschien dat je anti reversal latch we niet of verkeerd in zit?
Dan kan de gearbox namelijk weer een stukje terug draaien op het moment dat er spanning op de veer staat.

Zit er in en volgens mij ook gewoon goed. En dan zou hij het zelfde geluid moeten maken met de 7.4 denk ik zo

Nou heb ik nog geen gate titan, maar al wel de research gedaan. Kan het zijn dat het geluid komt van dat de motor de piston pre-cockt? Kijk even in je settings, staat pre-cocking aan? Als die aanstaat, dan is dat zeer waarschijnlijk de bron.

Heeft het mogelijk geen cycle detection zelfs in full auto en dat hij dan alsnog de cycle probeert af te maken nadat je de trigger los laat. Weet dit natuurlijk niet zeker gezien ik zelf geen gate titan heb. @chris93 we need you :P.

Het kan bij meerdere dingen liggen
Nr1 de arl die zit goed
Nr2 de titan heb precocking aanstaan maar daar ga ik niet vanuit
Nr3 de software van gate is verouderd effe via de usb link uitlezen en mocht er een code zijn die effe uitlezen
Nr4 de gearsensor heb een volledige dichte replica nodig en volgens mij is er nog een klein gat bij je ambi op single shot en lage rof verplaatst het tantwiel niet veel lucht langs de sensor waardoor de sensor goed decteerd op hoge snelheid wordt dat anders wat zegt gate control app eigenlijk als je hem aansluit mathijs?
Optie 6 de sensor was bij de fabriek al brak maar dat verwacht ik niet aangezien hij het verder doet

Heb de Krytac mer titan aan de pc gehad al van het weekend. Daaruit kreeg ik alleen een current overload error. Deze is al opgelost en melding is gedelete. Maar met mijn 11.1 doet hij het nog steeds en met de 7.4 niet. Snap het even niet.... software update gedaan en heb ook het gat afgedicht voor eventuele verstoring van sensor.

Haal de motor er volgende week nog wel 1 x uit. En dan loop ik alles nog een keer na

Huh????? Current overload ontstaat pas bij zware 14.8 lipos en zelfs dat kan een titan trekken dan moet er iets met de motor zijn ik vraag me dan alleen af wat aangezien de borsteltjes nog nieuw zijn

Kan ook een slechte motor zijn maar dat is dan heel kak van lonex