TM G17 Magazijn loopt meteen leeg

Camilo

Well-Known Member
16 dec 2016
810
465
Trophies
20
Hey iedereen,

Ik had een probleem met een magazijn voor m'n Tokyo Marui Glock 17. Hij loopt meteen leeg als ik hem probeer te vullen. Hij is nog nieuw en ongebruikt, en heeft lang in z'n verpakking gezeten (waardoor de o ring is uitgedroogd denk ik).

Nu is mij vraag: Is het de o-ring of, wat is er precies defect? En is dit nog te repareren?

Alvast bedankt voor de hulp/info ^^
 
Geef even aan waar die lekt.
Boven? Onder? Heel snel of langzaam.
Ff duidelijke uitleg of misschien een filmpje maken?
 
Geef even aan waar die lekt.
Boven? Onder? Heel snel of langzaam.
Ff duidelijke uitleg of misschien een filmpje maken?

Hij lekt aan de bovenkant, het gedeelte waar je de bb's in laadt. Heel snel, zodra je het erin spuit '''stroomt'' het gas eruit. Volgens mij zit het probleem in de gas valve aan de bovenkant. Denk dat daar een lek in zit.
 
Laatst bewerkt:
manual_wehicapa.jpg


Rechts onder, als hij boven leegloopt denk ik eerder aan de rubbers bij onderdeel nummer 76.
 
  • Leuk
Waarderingen: Camilo
manual_wehicapa.jpg


Rechts onder, als hij boven leegloopt denk ik eerder aan de rubbers bij onderdeel nummer 76.

Naais! Dit is een goede break-down, thanks! Inderdaad onderdeel 76. lekt, en ik denk dat ik die eruit moet schroeven. Nieuwe ringen moet installeren en deze insmeren met silicone olie. Dat zou hem moeten fixen :D
 
Gebruik wel een goede werkmat, Camilo! Onderdeel 84 & 85 ben je zó kwijt.. ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Camilo
Gebruik wel een goede werkmat, Camilo! Onderdeel 84 & 85 ben je zó kwijt.. ;)

Die stond inderdaad nog op m'n lijstje. Ben nu wat bekender met field-strippen/onderhoud aan m'n Glock, nu field strip ik hem zo en zet ik hem net zo snel weer inelkaar :D