Tm hk417 rook uit motor en wat is dit onderdeel

The Walker

Well-Known Member
20 jan 2017
244
155
Trophies
11
TM HK417 electric blowback

De chargehendel zat los dus even nieuw schroefje erin gedaan. Niks te maken met draden/electra maar opeens viel onderstaan onderdeel eruit (links op foto) daarna alsnog gekeken of die t deed maar lipo werd heet en er kwam een beetje rook bij de motor vandaan... gelijk losgekoppeld maar nu dus replica naar de klote. Iemand enig idee wat t probleem kan zijn?

(Overigens t zwarte onderdeel is dr al een jaar uit maar replica werkte altijd prima, ook nog steeds niet achter waar t hoort).

Bijlagen

• 1529960573393.jpg
    1529960573393.jpg
    350,3 KB · Weergaven: 246
Laatst bewerkt:
Hey man,

Dat van de motor klinkt als kortsluiting in de motor zelf.. en waarschijnlijk is de bedrading binnen in de motor dus kapot gegaan. De enige fix lijkt mij om de motor te vervangen door een nieuwe motor. Als je dit doet zou ik de motorhoogte opnieuw instellen. Dit kan je zelf doen of laten doen. Je kan als het goed is de hoogte van je motor zien via de zijkant van de GB, alleen weet ik dat niet zeker. Geen ervaring mee.. Ik zou meteen even goed de andere bekabeling nakijken of er geen schade is aan de kabels, let dan op kleine scheurtjes in het rubber..

Veel succes! :L

• Leuk
Waarderingen: The Walker
Is dat linkse er ook uit gekomen? Lijkt een beetje op een brush, mogelijk idd dat de magneet bedrading op de armature kortsluiting heeft gemaakt. Iig open maken en checken kan geen kwaad, zo mogelijk even de motor los testen of die nog leven geeft. Met een nieuwe motor zou ik meteen even kijken naar wat meer dingen zoals motor height goed afstellen en eigenlijk ook shimmen.

• Leuk
Waarderingen: The Walker