TM of Cyma Glock 18C AEP?

Tokyo Marui Glock 18C AEP of Cyma Glock 18C AEP?


  • Totaal aantal stemmers
    9

tacfly6

Member
14 mei 2019
14
2
Trophies
5
Zijn er mensen met ervaring met 1 van de bovenstaande replica's?
1 ding dat ik zeker weet is dat ik een aep wil maar ik zit nog steeds te twijfelen tussen de Cyma en Tokyo Marui variant. Ook weet ik dat TM over het algemeen beter bekend staat maar het prijsverschil tussen beide replica's is 70 euro en accessoires voor TM zoals bijv. een extended mag zijn veel duurder in de aanschaf. Is de aanschaf van de duurdere TM Glock het echt waard?
 
Cyma aep heb ik ervaring mee, TM enkel met GBB. Maar TM is doorgaans echt wel beter. Echter zijn de magazijnen dacht ik uitwisselbaar dus pak je daar de cyma's :). Houd er rekening mee, dat de magazijnen erg klein zijn, daardoor verlies je ze erg makkelijk.
 
Ik heb de Glock en Colt 1911 allebei AEP van Cyma.
Colt is uitleen dingetje, al schiet die verdomd ver en strak voor zo`n el cheapo dingetje.
Glock is back up en om beetje te lopen kutten. blijft meestal in de tas zitten omdat ik ook 2 GBBs heb.
Glock schiet ook lekker, maar niet zo strak als de colt naar mijn idee.
zelf omgebouwd naar 7.4V lipo, zeker de moeite waard.
Mijn ervaring met de magazijnen is dat ze nog wel eens gevoelig willen zijn voor vuiligheid en zoals Evil al zegt zijn ze erg klein.
Dus bestel er zeker wat extra wand kwijt raken gaat zeker gebeuren.
Je zal vaak in de safety aangesproken worden of je het magazijn er uit wil halen...….. terwijl deze er al uit is...….. Door het formaat en vormgeving lijkt het of er nog een magazijn in je replica zit (tenminste voor de mensen die niet zo bekend zijn met AEP).

Enige nadeel is dat door de lage FPS niet iedereen altijd zijn hit zal voelen op 15m+ afstand.

Volgens mij heb ik rond de 70 euro voor de glock betaald inclusief in totaal 3 mags. Daar kan je toch bijna geen miskoop voor doen.
 
  • Leuk
Waarderingen: tacfly6
Heb een Cyma G18C AEP die ik in de winter gebruik.
Ondanks de lage FPS schieten ze nog verrassend goed.
Magazijnen zijn idd een puntje waar je op moet letten ivm kwijt raken.
Heb daarom in een normale pistol mag pouch een houder zitten waar je 2 AEP mags in kwijt kan die er netjes en strak in zitten.
Hierdoor raak je ze een stuk minder snel kwijt.
tevens ook de lipo mod uitgevoerd zodat je trigger responce wat beter is en ook je rate of fire.
Al met al geen miskoop geweest voor wat ik er voor betaald heb.
Ook omdat ik 6 normale en 6 extended mags erbij heb.

Mvg Roy aka Smitty
 
  • Leuk
Waarderingen: tacfly6