Tm psg-1 project/hulp/mening??

fatih61

Well-Known Member
2 dec 2015
153
26
Trophies
7
Hallo,

Ik wil een nieuw project beginnen met een tokyo marui psg-1 dit is een elektrische sniper die alleen single kan schieten. Dus mijn idee was om er een dmr van te maken. Ik heb aardig wat gegoogled maar ik kan t maar niet vinden.
Mijn idee is om er een hpa dmr van te maken. Alleen er zit een v4 gearbox in. Nu mijn vraag? Wie weet welk hpa engine hierin past?

Zou een hpa engine wat in een v2 past ook in de v4 passen of zou ik dingen moeten aanpassen?

Phoe dat ding is idioot propriatary en is meer testen dan gelijk resultaat

Hij is super vet en het zal zeker te doen zijn en op hpa de vraag is of het waard is denk dat deze replica het wel waard is alleen je grootste vijand is hiero tijd denk ik samen met budget omdat je alles moet researchen

Ervaring en info van tm zelf inwinnen is wel handig hoop dat ze dat wel geven voor je project dan

Mijn mening Ik zelf zou het doen als ik meer ervaring heb met replicas en wellicht de juiste contacten hier voor heb

Maar sws als eerste dikke kudos voor het overweg

Vind tijd en bugdet geen probleem.. maar wil er sws een hpa engine in hebben

Zolang de cylinder een standaar V2/V3 grote is kan je er in principe een drop in in gooien, enigste is dat je dan mogelijk zelf moet gaan kutten met de triggerboard om te zorgen dat dit werkt, maar er zijn vast wel bedrijven die dit voor je kunnen oplossen, zoals bingoairsoft. Ik dacht alleen dat de externals van de PSG-1 ook niet geweldig waren.

Ik vraag me af of je niet beter af bent met een LCT G3 als base en deze om te bouwen naar een PSG-1 gezien daar wel gewoon een V3 in zit en de hele body solide van staal is. Zal wel heel zwaar worden en heel wat werk voor de externals, maar een body modificeren is welk een stuk gemakkelijker over het algemeen dan internals.

Edit: NVM de window is groter dan een V2/V3 maar dan nog zou een drop in unit kunnen werken.

Edit2: Ik zie ook video's voorbij komen van mensen die hem hebben gemodificeerd zodat ze een V2 gearbox kunnen gebruiken.

Also yes this is hype even if I am not building it.

Laatst bewerkt:
Denk dat wolverine of mancraft een antwoord heb op de vraag of hun systemen in een v4 gearbox past

De psg1 is namelijk de enige met v4 gearbox volgens mij voor zo ver bekend.

Maar dit wordt de v4 aanpassen zodat 1 van hun systemen past en dan is het verder bouw tekeningen en de gearboxen vergelijken en dremelen/weg vrezen totdat het past en goed is

Ik bedoel v4 is anders dan v2

Maar goed dan heb je dus het gearbox tussen aanhalings tekens probleem opgelost
Dan kom je uit bij de barrel/hop up assembly die aangepast/anders moet want je wilt wel de performance goed hebben neem ik aan

En als je dit gedaan heb dan heb je nog een abs creeky plastic body met een gemiddelde scope er schijnen wel kits voor te zijn daar niet van maar nu denk ik eerder waarom zo veel aanpassingen als je wellicht ook van ground up je eigen rifle kan maken?

Denk dat sws tm een grote hulp bron voor dit project moet zijn

Dat dus rebel de externals zijn een lading creeky abs plastics

Uit de video haalde ik dat je er een V2 GB in kan modificeren, daar een standaard M4 lengte HPA in kan droppen en dat werkt. Blijkbaar is de M4 nozzle meer dan prima als je er een V2 Gearbox in modificeert, maar alsnog vraag ik me af of je dan niet beter een LCT kan ombouwen naar een PSG-1 als je naar de externals kijkt, zeker gezien deze sommige Realsteel parts zonder aanpassing past. Was een gast op youtube die een LCT G3 heeft omgebouwd naar een AK-4, de realsteel AK-4 stock pasten op de G3 zonder aanpassingen.

Denk dat wolverine of mancraft een antwoord heb op de vraag of hun systemen in een v4 gearbox past

De psg1 is namelijk de enige met v4 gearbox volgens mij voor zo ver bekend.

Maar dit wordt de v4 aanpassen zodat 1 van hun systemen past en dan is het verder bouw tekeningen en de gearboxen vergelijken en dremelen/weg vrezen totdat het past en goed is

Ik bedoel v4 is anders dan v2

Maar goed dan heb je dus het gearbox tussen aanhalings tekens probleem opgelost
Dan kom je uit bij de barrel/hop up assembly die aangepast/anders moet want je wilt wel de performance goed hebben neem ik aan

En als je dit gedaan heb dan heb je nog een abs creeky plastic body met een gemiddelde scope er schijnen wel kits voor te zijn daar niet van maar nu denk ik eerder waarom zo veel aanpassingen als je wellicht ook van ground up je eigen rifle kan maken?

Denk dat sws tm een grote hulp bron voor dit project moet zijn
Bolt of mancraft is geen oplossing want de psg1 is geen bolt action.. maar elektrisch..

En ik wist niet dat de body van plastic/abs was.. heb er nog geen int echt gezien om mezelf gerust te stellen of t sterk genoeg zou zijn of dat t echt crapy is.. en k zal eens kijken naar een lct g3.

Ik wou het met de psg1 doen omdat t een replica is die je niet veel tegen komt.. eigelijk ben ik hem nog nooit tegen gekomen op een skirm. Mja dat kan natuurlijk ook wat zeggen over de kwaliteit.. zal eens meer onderzoek doen.

Mancraft heb ook v2 kits als ik me niet vergis;) samen met wolverine

Ik denk zelf persoonlijk ook dat een lct die rebel aangaf beter past hiero

Heb even paar filmpjes gekeken op youtube.. vind echt mooi replica. Maar in de filmpjes hoor je toch echt dat alles van plastic is alles kraakt en piept.. denk dat t toch geen psg1 word.. en vind de lct g3 niet egt heel mooi.. zit misschien nog te denken aan een svd.. het moet sws een elektrisch semi auto replica zijn zodat ik de 450fps mag hebben ipv 360.. dmr mag 450 hebben toch als ik me niet vergis.. en een elektrische sniper met 2sec delay 500fps.

Als het goed is wel, maar sommige velden zijn altijd een uitzondering, iig zit je met 450 altijd safe. SR-25 geen optie dan? PJ/A&K versie is niet duur en de body is meer dan prima en de internals upgrade je toch wel. Kan wel een heel lijstje met "DMR" platforms gaan noemen maar weet niet of de keuze daarmee makkelijker wordt.

Heb de sr25 al te vaak voorbij zien komen :p ik heb liever iets wat een ander niet heeft.. daarom dacht ik eerst aan een psg-1.. opzich een svd komt ook veel voor maar vind de svd iets meer hebben dan een sr25

• Leuk
Waarderingen: Camilo
Heb de sr25 al te vaak voorbij zien komen :p ik heb liever iets wat een ander niet heeft.. daarom dacht ik eerst aan een psg-1.. opzich een svd komt ook veel voor maar vind de svd iets meer hebben dan een sr25

Mijn SVD is bolt action en doet 450-460 fps, het hout en scope zijn echt (soviet era) en de internals zijn ge-upgrade (door tovarische @Stey )
Het is even wennen qua lengte, maar ik ben superblij met de mijne!

Tot nu toe heb ik nog geen andere spelers gezien met de SVD, en ze trekt altijd de aandacht op een skirm haha. Bij BH vorig weekend kreeg ik een tal aan complimenten en een iemand heeft zelf met d'r geschoten. Die was erg onder de indruk :D

Edit: Haalt met de geupgrade internals, ongeveer 80M zuiver. Maar kan volgens mij nog verder komen ;)

Laatst bewerkt:
Oud bericht maar haak toch even in als je nog met de PSG-1 bezig bent / gaat. Er zijn full metal bodies verkrijgbaar voor de PSG-1. Volgens mij gemaakt door G&G. Het is even zoeken. De mijne heb ik destijds in Ierland gevonden. PSG-1 upgraden is een dure hobby en heel veel zoekwerk. Bij mij komt de PSG-1 uit Duitsland, Systema upgrade kit uit Italië, Systema loop 6.03 uit Oostenrijk, gears uit Tjechië en verder nog zooi uit Japan, China, de V.S. en Engeland.

En nu bezig om te kijken of hij op HPA / CO2 kan.

Bedankt voor je bericht maar ben nu bezig met een g&g gr25 dmr sniper