TM vsr10 ombouwen wolverine co2kit

Kpl1boon

Well-Known Member
Trophies
5

Dit filmpje kwam ik tegen op youtube.
Even niet naar de kosten kijken...ahum...
Heb namelijk al even met combat gebeld,die blijkt namelijk dealer te wezen van wolverine.
Heeft iemand ervaring met dit systeem?
 

Dit filmpje kwam ik tegen op youtube.
Even niet naar de kosten kijken...ahum...
Heb namelijk al even met combat gebeld,die blijkt namelijk dealer te wezen van wolverine.
Heeft iemand ervaring met dit systeem?
Ik heb in een van mijn vsr-s een wolverine bolt zitten. Het is muisstil en werkt super goed. Tevdns is het voordeel dat je heel makkelijk je fps/joule ermee kan regelen als je op het veld bij de meting net even iets te hard schiet. Inbouwen is overigens ook makkelijk.

Als je dan toch bezig bent met zoiets te maken, koop dan gelijk betere barrel en hopup kamer.
 
Ik heb in een van mijn vsr-s een wolverine bolt zitten. Het is muisstil en werkt super goed. Tevdns is het voordeel dat je heel makkelijk je fps/joule ermee kan regelen als je op het veld bij de meting net even iets te hard schiet. Inbouwen is overigens ook makkelijk.

Als je dan toch bezig bent met zoiets te maken, koop dan gelijk betere barrel en hopup kamer.

Zat te denken om action army hopup unit te doen en prometeus inner 6.01
 
Zat te denken om action army hopup unit te doen en prometeus inner 6.01
Aa hopkamer zijn de beste, icm een tdc mod. Ik heb zelf aa hopkamer met autobot 50°, skee concave nub en een crazyjet erin. In mijn andere vsr (spring) zit een edgi barrel, en kwa prestaties zijn ze zo goed als gelijk.

Ik zou voor een crazyjet gaan ipv prometeus ;)
 
Wolverine ultimate sniper pack is binnen,crazy jet barrel en army hopup unit ook.
Aankomend weekend knutselen...
P.S. er zitten 3 pakjes met O ringen bij.zijn dat reserve??? Verder geen bouw beschrijving,en geen batterij.
 
Terug
Bovenaan