Toffe markt bij Balls & Arrows !

Tri Shot

Well-Known Member
22 mrt 2015
332
163
Trophies
10
Geweldige dag vandaag op het terrein van Balls & Arrows. Veel standhouders allerlei aktiviteiten en een kraam waar je je eigen spullen kunt laten verkopen !

En jawel vandaag mijn MBO3 sniper verkocht.  ( zelf aan de man gebracht) hahah. Te gek. En ook nog een enkelschots pistool verkocht.  

Dus deze dag kan niet meer stuk. Mooie Items op de kop getikt. o.a. een zwart tactical vest, 2 spare AK magazines, een kleine schietstand met elektronische targets. Veiligheidsbril, Veldfles en,... een fraaie hoes uit het leger voor transport van mn Dragunov. Superrrrrrr Deze week gear kompleet maken en dan de 25e de eerste skirm voor mn kiezen krijgen. Zin in.

Yeah, de markt was zeker geslaagd! Ik heb Redrum ontmoet, en heb een zeer goede indruk gekregen van het 'airsoft' gedeelte qua sfeer, en dit heeft mij doen besloten dat ik echt wel hier wat mee wil gaan doen.. :) 

Ik heb een mooie K6 aan de haak geslagen! 

11140756_894848353915848_7082523386654985117_n.jpg

helaas werkweekend dus zit met kleine en geen vervoer. maar komt vast wel een deel 3 ;)

Mooi om te horen dat het een leuke dag was. 

Ik was er graag bij geweest,  Ach ja next time...

Skirmshop..Ik had al geinformeerd of ze aan TIG of ALTYN konden komen omdat ik er nog eentje zocht voor m'n collectie. Deze deels repro hing bij hun aan de stand, was de enigste dus ik twijfelde niet en nam hem :) Zit als gegoten! 

Ziet er uit als dezelfde als die van mij. Volgens mij dezelfde replica fabrikant in Moskou als waar Skirmshop em gehaald heeft ;) Vingers ook opengehaald aan de keerste keer de faceplate vastzetten? :p

Zou erg goed kunnen, er zijn een aantal bekende replica makers, ze gebruiken soms wel het orginele binnenwerk en dat was bij deze waarschijnlijk ook het geval. Ik had er bijna een bij Магазин 5.45 gehaald, die staat er bekend om, waarschijnlijk komt deze daar ook weg aan de (goede) afwerking te zien :) 

Enige nadeel wat ik ervaren heb met een replica tegenover een echte K6-3 is het gewicht van het materiaal. De faceplate is 2x zo zwaar als de helm zelf. Als je ook maar iets achterover gaat hangen (bijvoorbeeld als je zou vallen) trekt die faceplate de hele helm mee naar achteren inclusief jezelf ook heheh. Chin support trekt ook erg hard tegen je kaak dan. Ik denk dan ook dat ik zonder de faceplate ga spelen.

Anyway, ik wou ook komen vandaag met m'n MVD gear met wat nieuwe D63 stuff for looks maarjah moest werken. Was erg rustig dus jammer dat ik niet afgebeld ben. Achjah, geld voor de volgende markt heheh :D

Volgende keer kom ik ook wel even een kijkje nemen, kwam vandaag niet zo goed uit in verband met het vieren van m'n verjaardag! :p

Enige nadeel wat ik ervaren heb met een replica tegenover een echte K6-3 is het gewicht van het materiaal. De faceplate is 2x zo zwaar als de helm zelf. Als je ook maar iets achterover gaat hangen (bijvoorbeeld als je zou vallen) trekt die faceplate de hele helm mee naar achteren inclusief jezelf ook heheh. Chin support trekt ook erg hard tegen je kaak dan. Ik denk dan ook dat ik zonder de faceplate ga spelen.

Anyway, ik wou ook komen vandaag met m'n MVD gear met wat nieuwe D63 stuff for looks maarjah moest werken. Was erg rustig dus jammer dat ik niet afgebeld ben. Achjah, geld voor de volgende markt heheh :D

Faceplate is idd aan de zware kant! Je kan hem er volgens mij makkelijk afklikken bij dit type, en dan een 6b34 dragen ( Deze hebben lenzen van meer als 2,7mm dik, soms zelfs 3, dus airsoftbestendig voor zover ik weet, dat ga ik denk ik doen. Tis kwalitatief zeker wel in orde vind ik :) 

Malarky, van harte alsnog!

Het was een te gekke dag,helaas niet zoveel deelnemers met de mini-skirms,maar toch ging het heel leuk en goed,en er werd ook fair gespeeld,en het weer was ons goed ghezind

ik heb zelf voor myn mannetje een patch gekocht van Black-water,en voor myzelf een headset van 101 inc,en een ptt knop en een midland G7 portofoon,

helaas konik geen holster vinden voor myn wingun ( dan wessom ) 2,5 inch,maar dat komt nog wel,

Volgende week weer meehelpen in lelystad,zal wel weer een gezellige dag worden,met onze club,en alle vrolyke airsoft vrienden

Wat een superleuke en gezellige dag was het weer, de miniskirms waren aan het begin inderdaad wat rustig, maar begonnen in de loop van de dag wel te lopen! Veel fairplay en leuke foto's kunnen maken!

Helaas niet heel veel van de markt gezien omdat ik het meerendeel van de dag in het veld gelopen heb, maar dat is misschien ook wel betergeweest #cashspendenisslecht :P

@Strelok Tof he! Die sfeer <3

Ja het was een toffe markt ja! Leuk om te zien dat er nog wat mensen van het forum heen zijn gegaan ook! Zelf ook niets gekocht vanwege toekomst plannen qua gear en loadout. Wel even over de markt gewandeld met Jeroen en achteraf bedacht die ik wel wat had kunnen meenemen X'D hop-up voor specna arms.... Ach ja... Komt die wel een andere keer. 

Marshallen begeleiden van skirms was weer een leuke bezigheid! :D En gezellig met onze groep <3 

Helaas je niet gesproken @Jan , zag je nog staan maar je was druk in gesprek...toen dacht ik, ach ik Zie je zaterdag wel...

aah jammer! Maar goed, als je zaterdag ook al komt, spreken we elkaar dan wel inderdaad :D 

Hahaha ho ho @Sander als het een BN'er was geweest had ik gewacht hahahah nee geintje hoor ;-) had 2 andere ACN'ers gesproken en moest nog wat stuff halen...haha

Het was idd weer een gezellige editie en ook gezellig verschillende leden van ACN weer eens te spreken (en de vele andere natuurlijk :P). Zelf slechts 1 aankoop gedaan, namelijk een LCT Magwell Spacer, welke ervoor zorgt dat ik wat makkelijker kan reloaden bij men AK.

Voor de geintereseerden, hier een lading foto's van de miniskirms tijdens de markt ( Van de FB pagina van B&A ) :)

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.779175965530895.1073742072.232457166869447&type=1

Edit : Heb de foto's niet zelf gemaakt, maar vond ze op de Facebook, voor als er verwarring komt :)