Tokyo Marui Hi-CAPA Xtreme .45

NielsHoffland

Well-Known Member
27 jul 2017
1.148
490
Trophies
23
Hey iedereen!

Ik ben al een tijdje aan het kijken voor een nieuwe sidearm waarop ik kan vertrouwen als ik de sniper rol speel. Ik was aan het twijfelen tussen de TM Glock18C en de TM Hicapa. Ik wil namelijk graag Fullauto maar de Glock18C vind ik maar een lelijk ding :oops: Nu heb ik de TM Hi.capa Xtreme .45 gevonden een prachtige Hi-Capa met Full auto!

Heeft iemand ervaring met deze replica? Goede of slechte punten ik hoor het allemaal graag!

Alvast bedankt!

Zelf een erg tevreden TM high-capa (let op geen extreme) gebruiker. En kan eigenlijk maar 1 nadeel vinden.
Hij past niet in een standaard 1911 holster, al is een 1911 Holster wel te modificeren zodat deze wel past.

Zelf een erg tevreden TM high-capa (let op geen extreme) gebruiker. En kan eigenlijk maar 1 nadeel vinden.
Hij past niet in een standaard 1911 holster, al is een 1911 Holster wel te modificeren zodat deze wel past.

Ik heb op internet gezien dat de internals het zelfde zijn als een Hi capa 4.3 dus na mijn idee zeeén van aftermarket parts.

Klopt, maar daar heb ik ook niets over gezegd :rolleyes:

Daarbij gebruikt de 4.3 de parts van de 5.1, niet andersom :p(5.1 is main stream. 4.3 is 2e choice)

Let op dat veel full auto gbbs na een tijdje op zijn oftewel hard slijten, dat zie je ook bijv bij novritsch met al zijn g18’s.

Let op dat veel full auto gbbs na een tijdje op zijn oftewel hard slijten, dat zie je ook bijv bij novritsch met al zijn g18’s.

Hmm, dat is dus ook voor deze Hi-capa. misschien dan toch maar niet de full auto. Heb geen zin om af en toe een nieuwe te moeten kopen. :l

Upgraden is ook gewoon een optie en misschien is het design wel anders, maar het slijt wel. Ik snap de need wel van een supressing side arm soms en het ligt ook aan je speelstijl. De echte die hards lopen ook gewoon als ivan met een PKM op de rug naast hun sniper :P. Alle grappen ter zijde misschien handig om iets te nemen met beide opties of misschien een keer lenen en proberen wat beter past.

Let wel op. Naar mijn weten is de TM Hi-Capa 4.3 Extreme alleen full-auto en kent deze geen selectorswitch zoals een G18C. Dat zou betekenen dat je hem hier indoor niet mag gebruiken gezien dat 9 van de 10 keer semi only is.

correct me if I'm wrong.