Tokyo Marui upgraden

Paashaas

Active Member
15 apr 2022
41
18
Trophies
2
Ik wil op mn Tokyo marui OPS-M.R.P.wat aanpassingen.
Ik wil er een tracer op hebben, een zaklamp en andere kolfplaatjes lijken me ook wel leuk.
Nu begreep ik dat er een andere loop op moet.
Wie kan mij wegwijs maken in de "pimp je airsoft pistool" wereld ?
 

Bijlagen

  • TM1.JPG
    TM1.JPG
    32,2 KB · Weergaven: 22
  • tm2.JPG
    tm2.JPG
    25,3 KB · Weergaven: 21
Dat is gewoon een TM Hi-capa 5.1 Standaard, toch?

Om een tracer te plaatsen, heb een treaded outer barrel nodig om zo aan een schroefdraad te komen. Via de schroefdraad is het dan mogelijk om een tracer te monteren. Kijk wel even wel schroefdraad je tracer heeft en welke je outer barrel heeft, zodat deze overeenkomen.

Qua flashlight: hangt er weer af van wat je wilt. Standaard zit een erbij een Hi-capa een RIS-stukje welke je vast kunt zetten op de replica door 2 gaatjes te boren en dit dan vast te schroeven met de schroefjes die erbij zaten. Daar kun je dan weer je flashlight op plaatsen. Moet je flashlight dit wel ondersteunen. Plus, als je de replica wilt holsteren, moet je wel een geschikt holsters voor een flashlight hebben. Geldt trouwens ook voor een tracer, trouwens.

Kolfplaatjes weet ik eigenlijk niet of deze bestaan. Volgens mij vervangen de meeste dan meteen de complete Hi-capa grip als 1 geheel. Zou je zelf even moeten zoeken. Er zijn zat websites met verschillende prijsklasses in Hi-Capa onderdelen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Paashaas
Ja, het is inderdaad een 5.1.
Dat plaatje heb ik inderdaad gevonden, inclusief schroefjes. Dus het begin is er :cool:
Je mag best wel wat linkjes delen van sites waar je ervaring mee hebt ;)
 
Je mag best wel wat linkjes delen van sites waar je ervaring mee hebt ;)
Ik zou je graag iets willen aanraden, maar de TM Hi-capa die ik hier heb, is nog volledig stock en het geheel doet het momenteel dikke prima. ;)
Er is dus nog niets aan gesleuteld of iets aan vervangen. Ik kan je dan ook niets specifiek aanraden qua website of artikelen waaruit je kan kiezen. Maar ik weet wel dat er heel veel keuze is. :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Paashaas
Ik heb er 2 (TM's) dus toch besloten dat er eentje ten slachtoffer valt aan mijn knutselzucht, maar het zijn wel fijne betrouwbare sidearms ja