Tokyo murai scar-h

Rohin

New Member
19 apr 2021
1
0
Trophies
1
Hallo iedereen,

Ik heb speel momenteel met een tokyo murai scar-h, en ik merk dat het wat moeilijker word om op afstand mensen te raken,vooral in bos gebied waar andere replicas minder moeite mee hebben. Nu zou ik mijn scar graag gaan upgraden zodat hij dichter bij die 1.2j/360fps komt. Ik heb echter zelf vrij weinig verstand van de internals zijn er mensen die mij hier voor een leuke prijs mee kunnen helpen?

Het enige wat je daar voor nodig hebt is een andere veer.

Verder kan je natuurlijk ook meer dingen doen waardoor je verder/ accurater/ consistenter/ whatever schiet, zoals de compressie nalopen (als hij toch open ligt voor het vervangen van de veer) en je hopup rubber veranderen voor een flathop.
Rhop kan ook, maar dat boekt in de assault klasse geen winst tov de flathop. Dat merk je (tenminste ik in de afgelopen jaren) pas bij gewichten boven de 0,3 gram.
Eventueel je barrel verwisselen voor een kwalitatief betere. De TM hopup units zelf zijn al goed te noemen, hier zou ik dan ook niks in veranderen.

Kostenplaatje:
-veer 10-15 euro
-compressie nalopen.. 30 cent aan teflon en smeersel oid? Misschien een nozzle met o ring van een euro of 8
- flathop setje 15 tot 35 (ligt aan het merk etc, duurder is niet altijd beter)
-inner barrel 30 tot 80 euro, ook hier is duurder niet per se beter, al gaat het hierbij meer op dan bij de hop rubbers.

Verder voor alles een berg geduld en wat handigheid, zeker voor het eerst een gearbox openen (en weer sluiten) kan wel een klus zijn. Youtube is je vriend. Helemaal ideaal is iemand in de buurt die je kan helpen natuurlijk.