Tracer rood en green tegelijk

Madmaus

Well-Known Member
16 dec 2018
46
6
Trophies
3
Beste Mensen,

Ik ben op zoek naar een tracer unit die rood en groen tegelijk kan oplichten.
De acetech BT kan rood en groen (en beide werken goed) maar niet tegelijk.
Mijn xcortech is alleen voor groen geschikt, rood licht hij heel zacht op.

Maar ik zoek dus een tracer unit die beide kan.
Ik wil graag magazijnen vullen met groene tracers (of mix van normaal en groen) en de laatste 10 met rode tracers.
Zo zie je meteen dat je mags leeg raken.

Het antwoord weet ik zo niet, maar de vraag is hier eerder geweest. Dus even zoeken zal wat moeten opleveren.

"Zo zie je meteen dat je mags leeg raken."

De tegenstanders ook :p

• Leuk
Waarderingen: Crix
"Zo zie je meteen dat je mags leeg raken."

De tegenstanders ook :p
Met een beetje oefening heb je je mag met een tactische wissel zo gedaan.

Waar ik inmiddels achter ben is dat groen UV led gebruikt en rood wit licht.
Rood kleurt bijna niet op UV licht en groen matig met wit licht.
Dus met een tracer voor rode bb is het mogelijk om beide te gebruiken als compromis.
De bovengenoemde tracer is dus bruikbaar op stand rood.
Maar ik zoek dus eigenlijk een tracer die een stand wit licht EN uv licht heeft zodat er geen compromis hoeft te zijn.

tracer aanpassen door middel van leds vervangen zodat je wit en UV hebt. Of aanpassen door leds van andere kleur er aan toe te voegen (let wel dat het klop met de schema's en weerstanden. Vraag evt bij iemand met verstand van micro elektronica om hulp.

Wel leuk idee voor in mijn MAG. dan lijken het net op de tracers die tussen de echte munitie door zitten.

• Leuk
Waarderingen: Madmaus
Dat is wel gelijk een heel radicale oplossing maar wellicht het overwegen waard.
Als het bestaat koop ik liever een out of the box oplossing.

Ootb ga je niet vinden ben ik bang.
Dus het zal sowieso knutselen worden. Je kan ook een tracer in de hopup zetten en een andere tracer erbij op de barrel, zo heb je beide kleuren tegelijk.
Je tracer zelf aanpassen heb ik geen ervaring mee.

Een budget versie van je idee is om gewoon 1 kleur tracer te gebruiken en eerst een paar rounds non-tracer in je mag te doen. Minder fancy maar werkt wel beter.

Beetje duurder in ammo doordat je dan niet tracer met normaal kan mengen, maar reken maar uit hoe veel zakken tracer BB's je kan kopen als je niet hoeft te modden (voor elke replica).

Maat van mij heeft de Acetech BT versie. Die heeft hem dan op groen ingesteld staan. De rode lichten dan niet zo fel op als dat je zou zien bij de rode stand maar je ziet het wel. Dus als je hem wilt gebruiken als "low mag indicator", want dat lijkt mij het meest vanzelfsprekende, dan kan dat wel.