Tracer unit voor op een TM G17

Camilo

Well-Known Member
16 dec 2016
810
465
Trophies
20
Hey peeps!

Ik vroeg mij af waar ik rekening mee moet houden. als ik een tracer unit op mijn TM Glock 17 wil monteren. En zijn deze er gewoon op te draaien als bij een silencer?

Weet wel dat ik tracer bb's moet hebben zodat het werkt, maar verder ben ik er niet mee bekend :p

Alvast bedankt voor de hulp/info! :D

Edit: Zou deze er bijvoorbeeld op passen? : http://www.tacticalairsoftgear.nl/xcortech-xt501-mk2-muzzle-flamer-for-tracer-bb.html
 
Moet je wel een threaded outer barrel hebben want die zit er niet standaard op, daarbij zal het cyclen moeilijker kunnen gaan. Leuk voor CQB maar voor de rest een beetje nutteloos IMO.
 
  • Leuk
Waarderingen: Camilo
Moet je wel een threaded outer barrel hebben want die zit er niet standaard op, daarbij zal het cyclen moeilijker kunnen gaan. Leuk voor CQB maar voor de rest een beetje nutteloos IMO.

Goed om te weten, dat wist ik niet. Bij m'n WE Makarov PM zitten de threads in de innerbarrel ^^
Is er een manier om tracer bb's te verlichten zonder tracer unit?(bv. een felle lamp ofzo?)

Edit: problemen met cycelen klinkt niet best, ik wil hem zo betrouwbaar mogelijk houden/maken ;)
 
Gaat om kleur van het licht en ook wel enigszins hoe fel en direct. Voor AEG's heb je het in de hop up unit, bij een GBB gaat dat niet omdat het op batterijen moet en je hier praktisch geen ruimte voor hebt, dus nee niet echt. Cycling issues hoeven er niet te zijn maar ik zou zoeken wat mensen er over zeggen want het zet ook een hoop extra gewicht op de voorkant. Daarbij moet je dus een hele nieuwe outer barrel met threads halen.
 
Oke goede info, dat heb ik wel is gezien of in de mag zelfs verwerkt. En daar zeg je wat inderdaad, daar stond ik even niet bij stil :p
Duidelijk, dacht dat ik hem er zo op kan draaien. Maar goed om te weten xD
 
Oke goede info, dat heb ik wel is gezien of in de mag zelfs verwerkt.

Tracer mags zijn af te raden, want ze zijn meestal een stuk duurder dan je normale magazijnen en de bb wordt alleen verlicht op het moment dat ze bijna uit het magazijn komen en tegen de tijd dat ze eenmaal uit je replica geschoten worden dan ben je al 5 schoten verder waardoor het oplichtende effect alweer grotendeels verdwenen is.
 
  • Leuk
Waarderingen: Camilo