Trekker muur vast wat nu !?

Stijn van Loon

Active Member
30 jan 2019
37
13
Trophies
3
Beste leden van dit geweldige forum.

Ik zit met het probleem dat de trekker van me APS ASR115x (M4) echt muur vast zit :confused: ik had van het wiekend een skrim mee gapakt en was heerlijk aan het schieten. Heel de dag niks geks gemerkt tot een uur voor het einde van de skrim en toen sloeg hij in eens vast warschijnlijk omdat hij tussen safty stand en semi-auto stond die ik overgens wel nog kan bedienen maar hoe dan ook blijf me trekker vast staan ik ben nou zover dat ik de gearbox uit de replica heb kregen maar nou heb ik niet zo heel veel verstand van replicas kan iemand mij hier mee verder helpen ? moet ik het in de gearbox gaan zoeken of lukt het ook van buiten?

Vriendelijke groet,

Stijn van loon

PS: SORRY VOOR DE SPEL FOUTEN! :oops:

Laatst bewerkt:
Misschien is de safety lever gebroken?

https://www.unit13shop.eu/nl/gearbox-onderdelen/safety-lever/g-10000058

Deze zorgt er voor dat je in safe de trekker niet kan over halen.. Als deze in de safe stand gebroken is, kan dit dus je probleem zijn (heb zelf precies het tegenovergestelde, hij is gebroken en kan juist in safe de trekker overhalen)

Thx voor de Reactie zal morgen maar eens de gearbox open schroeven dan kan ik wat meer informaatie geven en fotos maaken alvast bedankt !