Trigger response

Jim

Member
21 jun 2022
13
0
Trophies
1
Hi Guys,

Ik heb een technische vraag aan jullie. Ik heb een Cyma ak-74u (kleine versie) ik wil graag de trigger response verbeteren. Ik merk dat als ik mijn trekker een heel klein beetje in druk de gears gaan draaien. De volgende keer als je de trekker een klein beetje indrukt schiet hij de bb al weg. Dit is een zeer irritant gevoel en zeker voor cqb op semi auto. Wat kan ik veranderen om dit weg te halen? Kan ik dit probleem alleen oplossen met een mosfet of zijn er ook manieren om dit zonder een mosfet op te lossen?
 
@Eviltwin-NL Ik gebruik een 7,4 lipo batterij. Alles in de replica is nog steeds origineel. Alleen is de veer ietsje ingekort omdat deze net te hard schoot.
 
Dan is de makkelijkste klap voor een betere trigger response een 11,1 V lipo en mosfet er in. Shimming / AOE kun je nog overwegen om te voorkomen dat hij vast loopt.
 
En als aanvulling bij Eviltwin de nadruk op EN een 11.1v Lipo EN een mosfet.

7.4v zonder mosfet kan.

7.4 + mosfet kan

11.1v zonder mosfet zwaar af te raden. Gaat even goed maar op den duur komen de problemen meestal.

11.1v met mosfet kan weer wel.
 
  • Leuk
Waarderingen: Crix
@Twinfromhell Klopt, hoe jij het nu zegt heb ik heel vaak van mede airsofters op het veld ook gehoord. Dus de enige optie zou dan zijn om toch een mosfet te plaatsen.