TTD 1-1 9 april

Jelle Schiks

Well-Known Member
20 dec 2016
68
27
Trophies
10
9 april - Airsoft Tactical Training Day Niveau 1, step 1
E-mail Vriend

Wees de eerste om dit product te waarderen

Meld u nu aan voor prijs waarschuwingen

Beschikbaarheid: In voorraad

€ 39,50
Huidige vooraad: 28
Snel Overzicht
Deze dag staat in het teken van oefenen van teamvaardigheden voor airsofters en is de eerste dag van het tweeluik 'Niveau 1'. We geven deze 2 dagen praktijkgerichte workshops over teamplay zoals tactisch verplaatsen (patrouillegang), velddiensttekens en contactdrill. Er is plaats voor maximaal 32 personen. De dag duurt van circa 10u tot 16u.

Voor meer informatie over de andere TTD dagen en wat ze inhouden zie link.
http://www.airsoft-heaven.nl/events/ttd.html

Zou tof zijn om hier met grote groep vanuit deze community heen te kunnen. Ik zelf ga ook voor de eerste keer en dit leek me een mooie opstap om airsoft wat serieuzer te gaan spelen. Er zijn maximaal 28 plaatsen beschikbaar.
woon in Loosdrecht dus als ik auto tot beschikking heb met genoeg ruimte zouden we ook nog kunnen carpoolen.

• Leuk
Waarderingen: lotte
Ik zie dat 1-3 van deze serie in het bos bij Soest is.. Staat duidelijk bij dat het zonder replica is, maar lijkt mij ook dat je je gear niet volledig aan kan. (er is toch een regel dat je niet in vol camo over straat mag? Laat staan je ops vest vol met mags :D )

• Leuk
Waarderingen: Jelle Schiks
Klopt, 1-3 is de vreemde eend in de bijt. Daar loop je eigenlijk in burger (of een cammo broek) zonder replica een hele dag van het ene punt naar het andere punt. Je krijgt dan opdrachten, wat workshops en radioprotocol.