TTD niveau 1 - 11 en 18 januari

Christiaan

Member
27 jun 2014
6
5
Trophies
2
Er komt weer een TTD niveau 1 cyclus aan. Max 32 deelnemers dus wees er op tijd bij... :)

Team Training Days

Airsoft Team Training Days (TTD) zijn bedoeld om skills & drills, toegepast voor airsoft, aan te bieden aan airsofters, hetzij individueel, dan wel op groepsniveau. 

We richten ons met name op kennis en vaardigheden op het gebied van handelingen en drills, en groepen van 4-8 personen, wat in een airsoft omgeving de meest voorkomende groepsgrootte is, voor bijvoorbeeld verplaatsingen, communicatie, signalen, rollen, teamsamenstelling en meer. Alles is bedoeld om samenwerking en teamdenken te bevorderen tijdens een airsoft skirm. Tijdens latere TTD's zullen we wel met grotere groepen oefenen, met name om onderlinge coördinatie te trainen.

Je moet de trainingen in oplopend niveau volgen en niveau 1 is dus voorwaardelijk om niveau 2 te mogen volgen, etcetera.

Team Training Day - level 1

Part 1, 11 januari - tijdens deze dag wordt de basis gelegd voor verdere dagen en trainingen. Er wordt een begin gemaakt met patrouillegang, buddy-gewijs optreden en de reageren op individueel- en buddy niveau.

Part 2, 18 januari - tijdens deze dag wordt de stof van Niveau 1 herhaald en gaan we verder met groepsrollen en groepsgewijze contactdrill. Verder trainen we individuele skills/handelingen aan het Airsoftapparaat. Deze dag wordt afgesloten met een praktijkopdracht. 

Voor diegene die nog niets geweest zijn: AANRADER!

Christiaan en zijn team zijn relaxte gasten die je veel handige trukjes kunnen leren die je zeker kan toepassen in het veld (en het is gewoon handig dat je niet in je eentje in het veld achterblijft als er opeens "SPRONG" geroepen wordt ;-p). En daarnaast is het gewoon leuk om onder begeleiding van Airsoft Heaven een paar dagen eens anders met Airsoft bezig te zijn.

Bijna alle ACN leden hebben o.a. deze TTD1 gevolgd en we hebben best wel eens een positie overgenomen zonder een schot te lossen, alleen al door de tegenpartij te overdonderen met de hier getrainde technieken.

Probleem :

Ik zou graag heen willen,maar ben nog druk bezig met de nabv-pas ( Troubles met de site ),nu las ik dat hun een my kunnen aanmelden als hun introducee,

Maar hoe zit het dan met de replica's :

Ik mag ze niet vervoeren omdat ik geen nabv-pas heb, regelen hun dat voor jou ?????

Ze hebben bij gladiator huur replicas sinds kort. Dus misschien kan je daar huren inderdaad. 

Tnx Jan  voor de info,en ga er hard over na denken om heen te gaan,en is zeer leerzaam ook,ik hoop dat er dan nog meer ACN-leden heen gaan,aangezien ik best wel verlegen ben ( echt waar )

Ik denk dat ik me hier sowieso voor aanmeldt. Ik wilde dit jaar al hierheen, maar toen waren er wat financiele problemen ^^ Door games ( ARMA ) ben ik aan Engelse commando's, die geroepen worden, gewend. In het veld moest ik vooral aan het begin best wel wennen aan "het Nederlandse" en hiermee is alles, lijkt me, gelijk duidelijk. :-)

Zeker doen Mike! <3 Al zal het voor jou misschien vanuit je ARMA hoek redelijk bekend zijn, de latere niveau's kunnen nog wel wat toevoegen. Ik ga waarschijnlijk niveau 2 doen dit jaar. 

Daarom is het ook zo handig haha, ik zou bijvoorbeeld niet weten wat een "Bounding Overwatch" in het Nederlands zou moeten zijn :P Dat soort dingen zullen in met de TTD allemaal een stuk makkelijker moeten gaan :) Niveau 2, nou nou hardcore Jan!

@Jan ga je nou toch part 2 doen?? Damn dan moet ik rap part 3 gaan doen gne gne 

@Sander weet t nog niet zeker. Heb nu een sidearm dus heb wel meer te doen tijdens niveau 2. :)

Ik had me bijna ingeschreven tot ik me ineens bedacht: "Hoe ga ik daar komen" aangezien ik geen rijbewijs heb enzoo. :-) 

09.00 aankomst is blijkbaar niet te plannen met het OV dus zijn er meer mensen die de 11de en 18e willen gaan en ook nog eens langs Bilthoven (Utrecht) komen hoor ik het graag, anders moet ik wat anders regelen, waarschijnlijk me pa ofzo.