Twijfel twijfel ik "werd" er gek van !

Tri Shot

Well-Known Member
22 mrt 2015
332
163
Trophies
10
Heb deze week een Cyma 532 M binnen gekregen.  Een 870 model of kloon met 3 internal lopen dus per keer 3 schots.

Een shotgun dus met een inklapbare kolf en omdat veel van deze replica's zo plastic zijn en erg licht aanvoelen had ik een 2.3 KG full metal versie besteld. Nou ja eh bijna full metal dan.  Nou heb ik inmiddels het idee na wat youtube clipjes dat deze shotgun eigenlijk een beetje laf is qua fps en geluid etc. Ook heb ik inmiddels bij dezelfde leverancier een hele mooie Well MB06 sniper gevonden die behalve fraai ook nog eens zeer goedkoop is. 59.90 zonder scope !!! 

Het vervelende is, de shotgun zit ingeseald dus kan ik niet even uit de doos halen voelen , proeven, ruiken aaien en een keer proefschieten.  Mocht ik hem nog terug willen sturen. Zucht.

Ik ga ook niet nog ff die MB06 erbij bestellen want het arsenaal begint proporties te krijgen van een aardige legerdump hier. hahah.

De reden dat ik de Cyma had besteld was omdat ik bij skirms een keer wil wisselen tussen AEG en shotgun of iets niet elektrisch.

Een lastig dillema !  Laatste foto is van de Well MB06 

w0ldu7Tl.jpg
[/img]

9Ra74dSl.jpg
[/img]

0puHYX2l.jpg
[/img]

2SUgkcLl.jpg
[/img]

MdyCDcBl.jpg
[/img]

Die sniper is ook bijna net zo lang als de SVD-S gok ik? Ik zou trouwens gewoom die shotgun houden en de internals upgraden. Dit als je em alleen om z'n FPS weg wilt doen. Qua geluid, no idea.

Gek he. Ik heb even een Firepower shotgun gehad. Die schoot als een malle Terwijl als ik deze op Youtube zie dat ik denk ehhh gebeurt er nog wat. Die Firepower deed ik weg omdat ik de butstock heel vervelend wiebelig vond. Je kunt je vergissen hoor tussen beeld en echt ! Inderdaad internals swap is ook een optie. Heb een 870 kit gezien en verwacht dat e.e.a. gewoon past. Nog even nachtje over slapen. En inderdaad Alexander ook die sniper is onhandig lang. Tenminste als je dat niet zoekt in het veld.  Rechtuit stabiliteit zal wel beter zijn dan met shotgun.

Dit is het lastige van spullen op een site kopen vergeleken met in een shop waar je e.e.a. even kunt vasthouden en goed bekijken.

Die sniper is de urban sniper van ASG zeker?

NIET KOPEN!

Dat ding is alleen goed om om de hoek mee te schieten.

Zie dit joeptjoep-filmpje; https://www.youtube.com/watch?v=YIsmkQ-_mu0

En wat de shotgun betreft: wat plastic is zal ook echt aanvoelen als plastic.

Dat zal echt niet anders zijn dan de gemiddelde bart smit aqua-gun.

Hoe mooi ze het ook maken,tis en blijft behelpen met het reality gevoel.

Maar 3 BB's per schot?
Das dan wel weer lekker.
Het model is ook erg leuk met die klapkolf.
Wel een shotgun die in mijn replica kast mag komen wonen.
Denk er nog ff over raad ik je aan.

Ik ben er uit mannen bedankt voor jullie advice !  Heb vanmorgen de doos geopend en de shotgun even uitgeprobeerd op de schietkast. Ik wil wel een richt apparaat monteren want het is lastig je doel te vinden zonder korrel of iets.  Dus een red dot of laser monteren op een of ander manier.

Ik fabriek wel wat want er is geen rail aanwezig op deze Cyma.  Heb nog 3 extra shells besteld intussen.  Hij schiet gemiddeld 360 fps maar door die 3 bb's raakt chrono al snel de weg kwijt. De ene keer is het 160 en de andere keer is het 780 fps hahaha. Maar de gemiddelde score is 360 en dat klopt met specs van fabrikant.

O.K.kijk wel uit met boren in de body als je een rail wilt gaan monteren.

Wat mij persoonlijk het makkelijkst en het mooist lijkt is een rail voor een AK eraan vast maken.

Maar dat is persoonlijk.

Alhoewel je dan wel meer mogelijkheden hebt wat betreft montage want aan de zijkant meer plek om hem recht te monteren dan op de halfronde bovenkant.

Ik heb een nog veel gekker idee. Ik ben van plan om boven op de inklapbare stock een stukje rail te monteren met een red dot er aanvast. Die kun je dan alleen gebruiken als de arm is ingeklapt. Maar ik heb gemerkt dat ik bij mn AK ook alleen maar schiet met ingeklapte stock.

Dat is op zich ook een prima mogelijkheid waar ik nog niet eens aan gedacht had.

Goeie van je.

Is nog makkelijker ook.

Gaat helemaal goed komen. Heb nog een credit waar ze mee bezig zijn bij Kotte & Zeller.

Er ligt al een red dot in het mandje en een stukje rail. Om de boel nauwkeurig te laten werken moet ik wel even iets bedenken dat de uitklapbare kolf mooi stabiel blijft zitten.

Dus railtje boven op waar die ronde gaten zitten.
XIOol3Nl.jpg
[/img]

Goeie keuze! Mijn shotgun doet ook niet veel qua FPS en het geluid is ook een simpele "plop". 

Ik heb nog niet de tijd genomen om te onderzoeken of ik hier een sterkere veer in kan zetten. Het pompt wel lekker omdat je niet heel veel kracht hoeft te zetten, maar voor je "doelen" is het soms wel twijfelen of ze nou zijn geraakt als er een laf balletje over ze heen aait ;) 

"een laf balletje" Ik had anders mooi 3 rode stippen op mijn been staan van jouw shottie @Jan

hahaha ooh shit dat is ook wel zo! Ja dat was net rond de 5 meter. Misschien iets minder. En op een gespannen bovenbeen spier. Die kwam wel aan ja... 

Maar de meeste hits die ik maak duren echt even voor ze registreren. 

goede keuze,

en zeer gaaf,en leuke ideen heb je ermee

ik wil in de toekomst graag een shotgun,zal wss op gas worden,dit ivm geen kracht/slytage in myn hand,

@Peter,heeft er 1,mocht op de introdag er proef mee schieten,dat beviel my wel