type m4 drum mag

chris93

Well-Known Member
26 jun 2016
604
182
Trophies
11
Hoi hoi

Ik ben opzoek naar een m4 drummag weet iemand toevallig een goede of een paar goede merken capaciteit maakt niet zo heel veel uit

Thanks :)
 
Zoek je een elektrische of 1 met zo touwtje aan de onderkant?

Weet dat ze op taiwangun verschillende soorten hebben met een cappiciteit van 900 bbs
 
Een electrische met druk sensor en dan het liefst eentje met 2 ballen aan de zijkant zoals bij een echte drum mah bijvoorbeeld :)
 
Bijvoorbeeld denk dat de drums van g36 mags niet passen op het m4 platform maar het is wel een super manier om gelijk support te worden zonder dat het uberzwaar weegt
 
Je hebt wel de m249 achtige box mags voor M4's maar maak het dan ook een beetje als een support weapon dus geen CQB M4 met een drum mag, dat heb ik ook al zien langs komen en is in mijn ogen een beetje lame, maar je mag doen wat je wilt.
 
Nee de m249 zijn behoorlijk suf en die staan er echt voor geen meter onder nee Ben echt opzoek naar veel bbs stijlvol en functioneel :)
 
http://www.taiwangun.com/en/grenade-launchers-grenades/1000rd-electric-dual-magazine-long-for-m4-m16-rechargeable-grey-battleaxe?from=listing&campaign-id=19

Is dit misschien iets?
 
Kleine opmerking. Deze dingen in het algemeen, willen nog wel eens wat aanpassingen nodig hebben om goed te functioneren.