Uitnodiging Airsoft Evenement 5 & 6 augustus: "Into The Woods"

airsoftkrat

Member
17 jul 2017
6
4
Trophies
2
Dag allemaal!

Via deze weg maak ik onze eerste skirm "Into The Woods"bekend aan deze online bruisende community.

De skirm gaat door in de Belgische gemeente Zwevegem,
zoals de naam suggereert vind deze skirm plaats in een bos.

Verschillende inventieve spelletjes worden geïntroduceerd om het vernieuwend en plezant te houden.

Kampeergelegenheid en catering is eveneens voorzien.

IntoTheWoods2.jpg

Reserveren kan via deze link: airsoftdivision.be

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Jammer genoeg voor de gemiddelde Nederlander redelijk ver rijden, ik woon zelf dichtbij de grens (Tilburg) en zelfs voor mij is het op zijn minst ~2 uur rijden. Niet dat dit mensen tegen houd maar toch het is niet super aantrekkelijk, dit is ook enigzins wel jammer gezien het er wel goed uitziet.

En welkom op het forum. Stel je zelf en/of je organisatie anders ook even voor in dat topic. Kunnen we wellicht wat gerichter vragen stellen die niet meteen over dit evenement gaan.

• Leuk
Waarderingen: Pietjepuk123 en Stey
Sorry dat ik nu pas terug tot bij jullie kom! beter laat dan nooit geloof ik hé ;)

@Rebelattack : De afstand is helaas een minpunt maar ons houd het in alle gavel niet tegen om tot in jullie regionen te komen skirmen :), Wild Mountain is daar een voorbeeld van...

@Hertenvacht & @Jan : Ik persoonlijk vertegenwoordig het ondervoorzitterschap in onze toffe airsoft vereniging KAD of languit Kortrijk Airsoft Division... Zoals de naam u wellicht al doet vermoeden komen wij allemaal grotendeels uit en rond Kortrijk/ West-Vlaanderen.

Onze airsoft vereniging heette tot over een maand nog KRAT of languit Kortrijk Response Airsoft Team, maar dit hebben we omwille van omslachtigheid herdacht en in het nieuwe jasje gegoten als hierboven genoemd. We bestaan momenteel uit ongeveer 12 leden, We verwachten een snelle aangroei binnenkort, daar het beleid enigszins is herzien samenhangend aan de periode waarin de naamswijziging werd doorgevoerd. Eveneens hebben wij ter gelegenheid van onze naamsverandering een nieuwe website gelanceerd: https://airsoftdivision.be

@community : Hebben wij dan uiteindelijk het genoegen gehad om mensen van hier te mogen ontvangen op onze eerste skirm?

@community : Om jullie een idee te geven over hoe onze eerste skirm uiteindelijk is uitgedraaid, steek ik er graag een linkje bij naar onze foto albums: https://www.airsoftdivision.be/airsoft-fotogalerij/

Beetje een slecht vergelijking, Zwevegem ligt aan de andere kant van België bijna tegen de Franse grens aan, waar Wild Mountain bijna praktisch tegen de Belgische grens aan ligt in Nederland. Ik zie jullie ook niet helemaal naar Daarle of Lelystad rijden voor een skirm.

Ik zie jullie ook niet helemaal naar Daarle of Lelystad rijden voor een skirm.

Er zijn genoeg Nederlanders die voor een skirm de grens over gaan, zeker voor meerdaagse events. Denk aan berget of skirms in Engeland, Frankrijk.

Bij bunkerhill in daarle komen ook Duitsers of Belgen ook Engelse spelers ben ik er wel eens tegengekomen.

Dus kleine correctie, wat jij niet de moeite vind om voor te gaan reizen kan voor iemand anders wel zo zijn.

Hoi hoi welkom
Klinkt misschien heel gek maar ik heb niet echt een duidelijk beeld van jullie en hoe jullie fps/joule regels zijn en wat jullie eigenlijk precies willen huren jullie bijvoorbeeld velden af primair focus voor eigen terein?

Begrijp me niet verkeerd hoor ik zie dat u als orga in begin stadia bent en het idee achter de uitnodiging krijg ik ook niet helder ik bedoel brnt u opzoek naar testers voor uw veld?

@chris93

In de begin post staat een foto van het event wat ze georganiseerd hebben met alle info erin.
Hij vraagt nu om feedback of er nog mensen van dit forum geweest zijn.

@Rebelattack , ik begrijp dat de afstand een grote rol kan spelen. Persoonlijk ben ik ook niet al te happig om heel ver te gaan, once in a while ga ik wel eens heel ver dan geef ik als voorbeeld Fort Liouville ... dat is voor ons ongeveer een dikke 4 uur rijden.
Maar dan moet het voor mij echt wel de moeite zijn.
In ons geval was het onze eerste skirm dus was het nogal een risico voor jullie om van zover naar een ietwat nog totaal onbekend concept te komen.

@Sander , Idd alles is altijd heel erg relatief in het leven :) en dat hebben we ook gezien op het evenement daar er mensen tussen zaten die er toch zeker een rit van 2u3 rijden op hadden zitten.

@chris93 , het topic dat we bespreken is oorspronkelijk een uitnodiging voor jullie hier op airsoftclubnederland.nl om deel te nemen aan onze eerste skirm van onze nog ietwat jonge airsoft vereniging. Ivm u vraag over fps regels en andere praktische info kunt u hier terug vinden: https://www.airsoftdivision.be/airsoft-evenementen/skirms-bekijken.php?ID=14 , het evenement zit er ondertussen op. We mochten veel goede commentaren ontvangen van de spelers die er geweest zijn tijdens die twee dagen en we hebben er een tof fotoalbum met veel mooie kiekjes aan over gehouden: https://www.airsoftdivision.be/airsoft-fotogalerij/

@Sander ah okay nu snap ik hem thanks
@airsoftkrat okay top ik wens jullie veel succes in elk geval met de voorzetting en als het me lukt om te komen doe ik wel effe een pb:)

@airsoftkrat , klopt als de locatie het waard is dan is langer rijden het ook zeker waard, mogelijk in de toekomst dat ik er ooit een keer kom zeker als wat meer mensen hun ervaring kunnen delen over de locatie :).

@Rebelattack , leuk om te horen ! :) maar ervaringen van spelers gaan er niet snel uitvloeien daar de eerst volgende skirms op die fantastische locatie pas opnieuw zullen plaatsvinden in de zomer van 2018. Daar we tussen nu en dan nog eerst het jachtseizoen hebben in dat bos, en erna de verplichte bosgroei periode. We zijn in die optiek dan wel van plan gans de zomervakantie ieder weekend skirms te organiseren op die locatie...

In het jachtseizoen skirmen kan toch makkelijk.
Gewoon een extra moeilijkheidsgraad erbij :p

Zie het als een realisme element, zowel tijdens als na, tijdens vliegt het lood je letterlijk om de oren en naderhand komt er net zoals in het echt maar een deel van de soldaten terug.

Hahaha jullie zien het precies nogal goe zitten om eens goed af te zien :p
Doet me plezier te horen ... zo kan er toch nog wat verdiend worden tijdens het jachtseizoen ...
Daarenboven veronderstel ik dat een skirm met dat risico gehalte toch minstens voor het dubbel van de prijs gespeeld word? :p;)

• Leuk
Waarderingen: Sander