umarex co2 pistool fps verlagen

Marcprins

New Member
10 aug 2016
3
0
Trophies
1
Hallo! ik heb een umarex co2 pistool (Baretta replica) maar bij de laaste fps test schoot deze veel en veel te hard. Heeft iemand hier tips buiten het half leeg schieten van de gaspatroon oid? Zijn er nog mogelijkheden dit redelijk eenvoudig om te bouwen? met vriendelijke groet,

Marc

Ik had onlangs dezelfde vraag gesteld over mijn umarex uzi mij umarex zelf, en die zeggen: kan niet, het is co2.

Oke ja sommige mensen kwamen met de tips om de gaspatroon dan half leeg te schieten, maar dat was deze al. Nouja in ieder geval bedankt voor de moeite ik denk dat ik deze maar terug stuur naar de fabrikant. Dan is de eerste vraag in ieder geval opgehelderd nu op naar de 2e van mn hoofdwapen. Bedankt!

Bij de fps check kwam mijn uzi ook veel te hard, max ergens rond de 490. Ik MOEST met een nieuw CO2 patroon testen om problemen na herladen te voorkomen.

De mijne is een 2e handsje dus kan er misschien een DMR van maken :wink:

Jorst;24824 zei:
Bij de fps check kwam mijn uzi ook veel te hard, max ergens rond de 490. Ik MOEST met een nieuw CO2 patroon testen om problemen na herladen te voorkomen.

De mijne is een 2e handsje dus kan er misschien een DMR van maken :wink:

Kan, maar succes met een semi delay in een GBB te bouwen.

Je zou kunnen proberen de veer van de pin die tegen de gasvalve slaat zwakker te maken zodat deze minder hard tegen de valve slaat en zo ook minder gas los laat.

Mensen die adviseren een co2 capsule leeg te schieten adviseren je eigenlijk om gewoon te cheaten.

Het kan maar dan moet je wel gaan doe-het-zelven. Deze post legt uit hoe.
Edit: ik zou niet gaan rommelen met de hamer veer want dan gaat je rof naar beneden of heeft hij helemaal niet genoeg gas meer om een volle cyclus te maken.

heel erg bedankt allemaal! ik denk toch dat ik deze maar van de hand doe. dit gaat iets te gek en is het me voor de prijs van 32 euro niet echt waard. in ieder geval nogmaals bedankt allemaal!