Umbrella Armory

Metal4Ever

Active Member
12 jan 2017
25
6
Trophies
4
Volg deze fabrikant nu een tijdje en zit er over te denken om hier een replica te bestellen.

Van wat ik tot nu toe gezien en gelezen heb zijn deze replica's echt top, toegegeven ze kosten een hoop geld en je moet ze invoeren vanuit Amerika, maar als ze waarmaken wat ze beloven heb ik dat er wel voor over.

Iemand toevallig al in het bezit van zo'n replica of enige ervaring met hun???
Alvast bedankt voor de feedback.

youtuber dutch the hooligan heeft er 1 en is er heel positief over. hier een linkje naar zijn video:
voor de rest heb ik er nog niet zo veel verstand van en laat ik het graag aan de anderen om er wat van te vinden.

Klopt, deze heeft er meerdere getest.
Heb nog andere youtubers gezien die enkele replica's getest hebben van UmbrellaArmory en zijn er allen lyrisch over.

Details kan ik niet geven, maar Dutch the Hooligan wordt gesponsord door Umbrella Armory... dan ga je wel aardige dingen zeggen :p

• Leuk
Waarderingen: Camilo en Rick191
Als ik jou was zou ik even wachten en eventueel contact opnemen met Qtac.nl, leverancier van Krytac in nederland. Ik had dezelfde AA op het oog, alleen de AA is overal in europa uitverkocht. Ik had contact opgenomen met Qtac en ze gaven aan dat de Krytac LVOA-C eind mei weer beschikbaar is.

Zelf kon ik niet wachten tot eind Mei, anders had ik hem ook gehaald. Ik denk dat je heel veel geld kan besparen door even te wachten en de upgrade(s) eventueel door Qtac te laten doen. Scheelt je invoerkosten, en ook gezeik mocht er iets stuk gaan qua garantie.

Umbrella is gewoon een goeie tech, maken niet echt dingen, wat internals maar zijn vooral bekend om het tunen van replica's. Je betaald wat maar krijgt er een hoop voor aan de andere kant als je zelf alles los koopt en installeert dan ben je veel minder kwijt en heb je net zoveel.

Als ik jou was zou ik even wachten en eventueel contact opnemen met Qtac.nl, leverancier van Krytac in nederland. Ik had dezelfde AA op het oog, alleen de AA is overal in europa uitverkocht. Ik had contact opgenomen met Qtac en ze gaven aan dat de Krytac LVOA-C eind mei weer beschikbaar is.

Zelf kon ik niet wachten tot eind Mei, anders had ik hem ook gehaald. Ik denk dat je heel veel geld kan besparen door even te wachten en de upgrade(s) eventueel door Qtac te laten doen. Scheelt je invoerkosten, en ook gezeik mocht er iets stuk gaan qua garantie.

Qtac komt echter qua upgraden niet echt in de buurt van umbrella, niks mis met de winkel maar ik gok zo dat qtac geen dsg gaat installeren en deze ook fine tunen wat ze bij umbrella wel doen.

Vraag me ook af of een shop hier kan concureren met wat ze bij Umbrella doen.

Details kan ik niet geven, maar Dutch the Hooligan wordt gesponsord door Umbrella Armory... dan ga je wel aardige dingen zeggen :p

Op basis van informatie verschillende forums wilde ik overgaan tot bestellen bij Umbrella Armory, maar na wat onderzoek blijkt dat ze serieuze issues te hebben met hun kwaliteits controle en klantenservice.

also sponsored, daarbij die slechte QC en klantenservice is van al weer een tijdje geleden als het goed is hebben ze er wat aan gedaan, maar de vraag is of je 1500+ euro voor een replica wil neerleggen.

Op basis van informatie verschillende forums wilde ik overgaan tot bestellen bij Umbrella Armory, maar na wat onderzoek blijkt dat ze serieuze issues te hebben met hun kwaliteits controle en klantenservice.
Beetje out of the blue, maar je hebt een account aangemaakt om specifiek dit bericht te delen?
(Overigens 2x het zelfde filmpje, zowel hier als op het "waar koop ik een krytac" topic.)
Stel jezelf ook even voor ;)

Hoi Artilux! Nee, ik heb niet een account aangemaakt om specifiek dit bericht te delen. Op dit moment mijzelf aan het informeren welke replica aan te schaffen en zo kwam ik ook uit bij dit forum. Ik was voornemens om een bestelling te plaatsen bij UA maar heb toch nog wat extra deskresearch gedaan. Het gedeelde filmpje leek me een relevante toevoeging aan dit topic en ik ga er vanuit dat een ieder zelf de authenticiteit van het filmpje inclusief comments kan inschatten.

Maar goed punt van het voorstellen, ik zie dat hier een eigen topic voor is ;-).

• Leuk
Waarderingen: NielsHoffland