Unboxing Ares Tavor TR 21

Sander

Partime Mod
10 mei 2014
2.224
1.564
Trophies
36
<b>OORSPRONKELIJK GESCHREVEN DOOR MEESTER</b>



Vandaag is de kerstman, err de postbode, bij de deur geweest met een mooie grote doos. Na het verwijderen van de security tape kwam het volgende tevoorschijn:
dendoos.jpg

Na het openamaken van deze doos kwam ik een netjes ingepakte Tavor tegen, met een magnifier, een bijbestelde draagtas zat bovenop de doos.
doosopen.jpg

Met magazijn erin even op tafel : 
AresTavoropdetafel.jpg

En met de magnifier gemonteerd, deze was me helaas verkocht als red dot met een 3x vergroting, maar de dot ontbreekt toch echt 
icon_smile.gif

AresTavormetmagnifier.jpg

Nog een verbazingwekkend zwaar aanvoelende AA. Gewicht is wel mooi aan de achterkant aangezien het een bullpup model is. Deze is dan ook zonder noemenswaardig probleem met 1 hand te hanteren. Checkpoint duty iemand? De behuizing is van een nylon polymer gemaakt, en voelt heel solide aan. De butsstock pad is van rubber, en kan na het verwijderen van 1 pin simpel worden geopend. Hier heb je toegang tot een in mijn ogen behoorlijk grote ruimte voor de accu.
Deze komt morgen pas, aangezien ik diverse dingetjes over de grens bij Unit 13 heb besteld.
Openbutstock.jpg

De Hop up unit komt tevoorschijn als je de grendel voor op het wapen naar je toe trekt, hier voel ik een beetje een teleurstelling aangezien de beweging maar voor de helft gaat. Was toch fijner geweest om de full motion te kunnen gebruiken, maar een kniesoor die daar op let 
icon_mrgreen.gif
De hop up unit zelf ziet er zeer makkelijk manipuleerbaar uit.
HopUp.jpg

Volgens de testresultaat van Ares zelf (handgeschreven kaartje) schiet deze standaard te hard met een gemiddelde van 401 fps. Ik heb al een lichtere veer besteld, en deze zou zeer makkelijk te vervangen zijn. Daarover later meer zodra ik dit daadwerkelijk ga vervangen.
Rest mij wel een vraag, iemand in de provincie Groningen met een fps meter?
Ik zal later een follow up plaatsen met mijn bevindingen in het veld.
edit links
 
Nice, mooie review Sander.

Gezien de lompheid van dit apparaat heeft dit ding toch wel iets.
Zeker met magnifier/ dot er op ziet dit er gaaf uit.

Is die veer uiteindelijk dan ook makkelijk te vervangen of viel dit tegen?

Zal leuk zijn als ik deze een vast kan houden bij een skirm :)

Greetings
 
het is niet mijn review / unboxing deze eer gaat naar Meester toe, die ik hier nog niet gesignaleerd heb.
 
Is mooi apparaat kan evt problemen geven met selector switch. Heeft de eigenaar technische vragen dan weet Sabretooth bij ons best veel ook mbt upgraden.hij heeft er zelf namelijk ook een van tavor